بیش از 10 هزار دانش آموز قزوینی امتحان نهایی دارند/ حضور 2000 عامل اجرایی در امتحانات پایه دوازدهم



وی افزود: با توجه به ادامه آموزش مستقیم، ارزیابی پیشرفت تحصیلی کلیه دانش آموزان در مقاطع مختلف به صورت حضوری و بر اساس پروتکل های بهداشتی انجام می شود.



رئیس اداره ارزشیابی و نظارت بر کیفیت آموزش استان قزوین گفت: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی مقطع ابتدایی در دوره اول تا دوازدهم خردادماه به صورت توصیفی و پایه اول، دوم و سوم در زبان فارسی و ریاضی است. پایه ششم در دروس زبان فارسی، ریاضی و علوم دارای نمره نهایی خواهد بود که نتیجه آن با سایر مدارک به دست آمده از طریق ابزار سنجش کیفی ترکیب می شود.



وی بیان کرد: سنجش در پایه های اول تا پنجم ابتدایی در قالب برنامه مدرسه و کلاس و سنجش در پایه ششم با هماهنگی مسائل منطقه ای و همین برنامه در سطح منطقه ای انجام می شود. همه دوره ها




نمره نهایی پایه نهم موافقت استانی است



جلیلوند خاطرنشان کرد: سنجش نهایی پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و سنجش پیشرفت تحصیلی در پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم در قالب مدارس و کلاس های درس انجام می شود.



وی از ساماندهی 10 هزار و 700 دانش آموز پایه دوازدهم در 77 حوزه امتحانی از چهارده حوزه و استان خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز 10 خرداد 1401 آغاز شد و تا 7 خرداد ادامه دارد.



این مسئول بیان کرد: با توجه به اهمیت امتحانات پایه دوازدهم انتظار داریم دانش آموزان بتوانند با تلاش و پشتکار هر چه بیشتر نتایج خوبی برای خود به دست آورند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه طبق برنامه ابلاغی ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور امتحانات تکمیلی برگزار می شود. از دانش‌آموزان درخواست می‌شود یک ساعت قبل از شروع امتحان در حوزه‌های اداری و نیم ساعت قبل از امتحان در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

وجود ارزیابی از پیشرفت تحصیلی همه دانش آموزان

جلیلوند گفت: دانش آموزان عزیز از آوردن هرگونه وسیله الکترونیکی مانند تلفن همراه، هندزفری و سایر وسایل هوشمند به حوزه امتحانی خودداری کنند.



وی تصریح کرد: حوزه های امتحانی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات صحرایی و کولرها و الزام استفاده از ماسک برای دانش آموزان و راهبران در دستور کار قرار دارد. دانش آموزان مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب یا مشکوک به بیماری های خاص به طور جداگانه در اتاق های قرنطینه با مراقبین مورد آزمایش قرار می گیرند.



رئیس اداره ارزشیابی و نظارت بر کیفیت آموزش استان قزوین گفت: در امتحانات پایه دوازدهم دو هزار نفر از همکاران به عنوان عوامل اجرایی در خدمت دانش آموزان خواهند بود تا امتحانات با ایمنی و سلامت کامل برگزار شود. .



وی در پایان گفت: از خانواده ها و والدین می خواهیم فضای امن و مطمئنی را برای تحصیل دانش آموزان در خانه ایجاد کنند تا فرزندانشان در امتحانات امسال نتایج خوبی کسب کنند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید