امتحانات حوزه های علمیه زنجان به صورت حضوری از 17 دی ماه آغاز می شود

ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791771

این را معاون آموزش حوزه های پرستاری استان زنجان اعلام کرد

زینب صالحی معاون آموزشی حوزه پرستاری استان زنجان گفت: آزمون های حوزه علمیه استان زنجان با برنامه ریزی های انجام شده از 17 دی ماه به صورت حضوری آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب صالحی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: بر اساس بخشنامه ای که به استان های مرکز ابلاغ شد، روند برگزاری آزمون های سمینار در استان زنجان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در صورت تغییر وضعیت بیماری عروق کرونر قلب و اعلام اطلاعیه جدید از مرکز، امکان انجام آزمایشات به صورت مجازی وجود دارد، افزود: در حال حاضر مبنای انجام معاینات شخصی است.

این مسئول یادآور شد: از 17 دی ماه امتحانات در حوزه های علمیه پرستاری استان زنجان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون آموزشی معاونت پرستاری استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر کلاس های پرستاری به صورت ترکیبی نیز برگزار می شود، ادامه داد: دوره اصلی و دوره های مهارتی به صورت حضوری ارائه می شود.

صالحی بیان کرد: در تمامی کلاس ها، دوره های پایه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اما اگر برخی از دانش آموزان به دلایل موجه نتوانند در کلاس ها حضور پیدا کنند، کلاس ها را به صورت مجازی در سامانه معلم پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد: کلاس های درس به صورت حضوری و آنلاین و غیر حضوری به دانش آموزان ارائه می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آخرین مهلت برگزاری آزمون های سمینار تا 10 بهمن ماه است تا آزمون ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.

معاون آموزشی حوزه علمیه استان زنجان گفت: کلاس های امتحانی نیز در طول روز توزیع شده و طلاب از ساعت 8 صبح تا 16 در آزمون های اعلام شده شرکت می کنند.

صالحی گفت: با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر، برنامه ریزی ها به گونه ای است که در هر ساعت امتحان تعداد محدودی از دانش آموزان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید