امتحانات نوبت اول دانش آموزان مقطع متوسطه به صورت حضوری برگزار می شود

ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791787

معاون آموزش متوسطه استان کرمان:

حبیب اللهی در نشست مجازی با نمایندگان مجلس و کارشناسان آموزش و پرورش و کارشناسان سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش در شهرستان ها و مناطق استان گفت: اولین امتحانات دانش آموزان مقطع متوسطه از 18 تا 30 دی ماه 1400 و به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، سید محمد حبیب اللهی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری گفت: کسب 43 رتبه برتر پژوهشی دانش آموزان استان مایه خرسندی است و حضور معلمان و دانش آموزان پژوهشگر یقینا در به کمال رساندن برنامه های آموزشی کمک شایانی خواهد کرد. ” او باعث می شود.

وی با تشکر از همه کسانی که باعث جریان و شکل گیری آموزش های حضوری شدند، افزود: در آموزش مستقیم به عنوان موثرترین روش تدریس، با توجه به اینکه شاهد افت شدید آموزش هستیم، دو اولویت مهم داریم. در دروس محوری، تمرکز بر اهداف و بخش‌های کلیدی و مهم دروس ارسالی از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و اولویت ارتقای کیفیت آموزشی در نظر گرفته شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حوزه کیفی هم بودجه بندی و هم نوع آموزشی که ارائه کرده ایم مهم است و باید این دو اصل را در نظر داشت چرا که آموزش حضوری زمان بر است. یا باید به نکات مهم کتاب های درسی توجه شود و همیشه مدرسه مجازی راه اندازی شود.

حبیب اللهی گفت: کنترل برنامه های آموزشی حضوری باید در دستور کار قرار گیرد و برنامه ریزی لازم برای مدرسه مجازی، آموزش حضوری 60 دقیقه و آموزش از راه دور 30 ​​دقیقه در مدرسه انجام شود. شبکه شاد و تلاش برای رفع ضعف ها باید از یادگیری و عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان اطمینان حاصل شود، آموزش های روزانه حضوری برای همه کلاس ها و رشته ها ارائه شود. اولویت اول همه ما باید یادگیری مستقیم باشد، این برنامه ریزی باید نظارت شود، چون امروز در برخی مدارس این کار انجام نمی شود، یا آموزش تمام وقت داریم یا آموزش ترکیبی.

وی با بیان اینکه باید خوابگاه های دانشجویی راه اندازی شود، افزود: تکمیل فرآیندها بسیار مهم است. مسئولیت تکمیل فرآیندهای آموزش حضوری یا ترکیبی یا پاره وقت که در قالب سامانه LTMS.MEDU.IR می باشد به عهده نمایندگان مجلس می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه سنجش فرصتی برای آگاهی از سطح یادگیری دانش آموزان است، گفت: با توجه به اینکه آینده نامعلومی برای ادامه تحصیل به صورت حضوری داریم باید درک کنیم که برای یک درجه ما می توانیم یادگیری را موثرتر کنیم، یادگیری حضوری موثرترین موقعیت یاددهی-یادگیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید