روز بعد مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان دوره اول متوسطه به پایان می رسد


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1876993

مهلت سفارش خرید کتاب درسی سال تحصیلی 1401-1401 برای کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی – به جز پایه های اول، هفتم و دهم که 10 روز تا 10 خرداد تمدید شده بود، فردا سه شنبه به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فارغ التحصیلان (پیش دبستانی فوق العاده)، پایه دوم تا ششم ابتدایی (عادی و اختصاصی)، پایه هشتم و نهم متوسطه اول و دانش آموزان دبیرستان استثنایی حرفه ای، دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم (نظری، فنی، حرفه ای و حرفه ای) و 11 و دانش آموزان پایه دوازدهم سال دوم دبیرستان انحصاری حرفه ای مشمول ثبت سفارش کتب درسی در ترم جاری از طریق سامانه https://irtextbook.ir/ می باشند.

ثبت سفارش دانش آموزان ورودی پایه اول، هفتم و دهم از پنجم تیرماه و پس از ثبت نام در مدرسه آغاز می شود.


نحوه ثبت نام و ثبت سفارش خرید کتاب درسی

کتب درسی دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه و عالی، کاردانش، معارف اسلامی و کتب تکمیلی برای دانش آموزان تیزهوش از دوره اول متوسطه از طریق مدرسه به محل تحصیل آنها که به ترتیب دانش آموز مشخص می شود، توزیع می شود.

دانش آموز یا والدین دانش آموز موظفند فقط هزینه کتاب درسی را به قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) پرداخت کنند. لذا دریافت وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

به لطف فرآیند الکترونیکی فروش و توزیع کتاب های درسی، امکان کنترل ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از طریق سامانه فراهم شده است. لذا درخواست نسخه چاپی فرم سفارش کتاب درسی از دانش آموز یا اولیای دانش آموز ممنوع می باشد.

مدارس موظفند با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش گروهی کتب درسی دانش آموزان اقدام و از هدایت دانش آموزان یا اولیا به قهوه خانه ها خودداری کنند. بدیهی است دانش آموزان و اولیای آنها نیز در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه های اعلام شده سفارش انفرادی را ثبت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید