مهلت ثبت نام سفارش کتب درسی دوره متوسطه اول تا 10 خرداد 1401 تمدید شد.


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854981

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان مقطع متوسطه از تاریخ 21 لغایت 31 خرداد 1401 به مدت 10 روز تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد علوی تبار معاون توسعه و حفظ منابع سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: با توجه به اینکه 11 درصد دانش آموزان دبیرستانی برای سال تحصیلی 1402-1401 کتاب درسی سفارش نداده اند، آخرین مهلت ثبت نام سفارش کتب درسی در سامانه فروش و توزیع می باشد آدرس irtextbook.ir تا 30 خرداد 1401 تمدید شود تا دانش آموزان دبیرستانی یعنی. دانش آموزان ابتدایی از پایه دوم تا ششم، سال اول از پایه هفتم و هشتم و سال دوم از پایه یازدهم و دوازدهم که به هر دلیلی کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده اند، دوره سفارش کتاب درسی را ذخیره کنید.

وی درباره دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتب درسی نشده اند، یادآور شد: لازم است خانواده ها و مدارس فعلاً ثبت سفارش دانش آموزان را در سامانه ثبت کنند. مدارس مسئول بررسی، اطلاع رسانی و پیگیری سفارشات دانش آموزان هستند.

علویت بار افزود: بر اساس تقویم زمانی سفارش و توزیع کتب درسی سال تحصیلی 1402-1401 و اطلاع رسانی قبلی از طریق رسانه ملی، پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش مدیران مدارس استان ها و مناطق در تاریخ 12 خردادماه زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان دوره اول متوسطه را که قبلاً 10 روز (از 21 تا 31 خرداد) تمدید شده است به پایان می رسد.

معاون منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش در خصوص سایر مقاطع تحصیلی نیز گفت: ثبت سفارش دانش آموزان ورودی پایه اول، هفتم و دهم از پنجم تیرماه پس از ثبت نام در مقطع ابتدایی آغاز می شود. مدرسه

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید