مهلت ثبت نام کتاب های درسی تا 31 خرداد تمدید شد


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877287

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون تقریباً 85 درصد کتب درسی توزیع شده، تاریخ ثبت نام کتب درسی و دریافت کتب تا 31 خرداد تمدید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی گفت: کتب درسی در حال توزیع است و تاکنون تقریبا 85 درصد کتب درسی توزیع شده است، تاریخ ثبت نام کتب درسی و دریافت کتاب تا 31 خرداد تمدید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به محض اینکه کتاب ها به دست ما می رسید چند روز بعد به مناطق ارسال می کردیم. برخی از مناطق ممکن است کتاب هایی را در مدارس توزیع کرده باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بعداً آنها را توزیع کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای تمامی رشته ها و کلاس ها به جز پایه دهم کتاب توزیع می شود و دلیل آن هم این است که در پایه دهم دروس و آمار ما هنوز مشخص نیست و به محض مشخص شدن این آمار، کتاب های این کلاس در دسترس خواهد بود. تعیین شود.توزیع شود و.

ابراهیمی گفت: توصیه می شود از این زمان کوتاهی که به خانواده ها و مدارس با هم واگذار می شود برای ثبت نام سیستمی استفاده کنید تا به دریافت کتاب خدشه وارد نشود.

وی با توجه به طرحی که در برخی استان‌ها انجام شد و در این طرح دانش‌آموزان کتاب‌های درسی سال گذشته را به مدارس بازیافت تحویل دادند، افزود: این طرح به صورت داوطلبانه در استان وجود دارد و اگر دانش‌آموز بخواهد این کار را انجام دهد، اشکالی ندارد. ما معتقدیم که کتاب ها باید بیشتر از بازیافت استفاده شوند.

محمدرضا ابراهیمی در پایان اذعان داشت: اگر کتابی سالم است و می توان از آن برای مصارف دیگر استفاده کرد، نباید آن را برای بازیافت در نظر گرفت، زیرا باید از آن استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید