آغاز توزیع کتب درسی در مدارس/ 97 درصد دانش آموزان کرمانشاهی ثبت نام کردند


ساعت: 15:59
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895326

رئیس اداره بهزیستی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد؛

فرهاد فولادی از آغاز توزیع کتب درسی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد فولادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از آغاز توزیع کتب درسی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمانشاه خبر داد و گفت: توزیع کتاب تا اول مهرماه ادامه دارد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: تاکنون 97 درصد دانش آموزان کرمانشاهی برای دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند.

وی گفت: امروز چهاردهم شهریور ماه توزیع کتب درسی از منطقه به مدارس آغاز شده و دانش آموزان می توانند برای تهیه کتاب به مدارس خود مراجعه کنند.

فولادی خاطرنشان کرد: امسال 19 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی، 7 هزار و 800 دانش آموز در مقطع متوسطه اول، 4 هزار و 200 دانش آموز در مقطع دوم متوسطه و حدود 14 هزار دانش آموز در مقاطع فنی، حرفه ای و کاردانی ثبت سفارش کتاب کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه حدود 3 درصد دانش آموزان به دلایل مختلف ثبت نام نکردند، تصریح کرد: این دانش آموزان در اسرع وقت در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کنند.

وی گفت: در توزیع مواد آموزشی، دانش آموز صاحب کتاب است و با توجه به کد ملی ثبت شده در سامانه سیدا و ثبت نام در سامانه فروش و توزیع کتاب، کتاب ها به میزان فعلی در اختیار آنها قرار می گیرد. محل درس خواندن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید