امدادرسانی به سرنشینان بیش از ۱۷۰ خودرو گرفتار در سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: امدادگران هلال احمر سرنشینان بیش از ۱۷۰ خودروی گرفتار در سیلاب مازندران را از مرگ حتمی نجات دادند.



به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ‌حسینعلی محمدی با اشاره به سیل شب گذشته در مناطقی از مازندران اظهار داشت: دیشب بارش‌های رگباری در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان به ویژه شهرستان‌های نور، قائمشهر و بهشهر سبب بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و مسیل‌ها شده است.

وی ادامه داد: ۱۷ تیم امداد و نجات برای تسریع در امدادرسانی سیل زدگان در مناطق سیل زده استان مستقر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه سیلاب دیشب سبب شدن مسیر دسترسی سد دریچه الیمالات نور شده بود، گفت: با تلاش راهداران و امدادگران هلال احمر مسیر راه دسترسی از گل و لای پاکسازی شد و سرنشینان ۸۰ خودرو گرفتار سیلاب نجات یافتند.

وی افزود: همچنین ۱۵ نفر دیگر که بر اثر سیلاب دیشب در جنگل پارک نور گرفتار سیلاب شده بودند با تلاش نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

شیرمحمدی با اشاره به تداوم پایش نجاتگران هلال احمر برای امدادرسانی به متأثرین از سیلاب تصریح کرد: سرنشینان حدود ۸۰ خودرو براثر بارش شدید باران و رانش زمین گرفتار شده بودند نجات یافتند.

وی بیان داشت: سیلاب شب گذشته سبب بسته شدن ۵۰ راه روستایی در بابل شد که هم اکنون با تلاش راهداران راه دسترسی روستاییان باز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ابراز داشت: سیلاب به چندین دهنه پل در چمستان و بابل شده است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید