امروز وزرایی هستند که حداکثر می توانند مدیرعامل باشند/ برنامه ریزان روحانی در قافیه شعرشان می مانند.

امروز وزرایی هستند که حداکثر می توانند مدیرعامل باشند/ برنامه ریزان روحانی در قافیه شعرشان می مانند.

روز جدید یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: این افزایش قیمتی که در این هشت ماه صورت گرفته به دلیل دولت آقای روحانی یا ناکارآمدی آقایانی است که امروز طرح ستادی را تصویب می کنند. حداقل رئیس اداره و حداکثر یک مدیر کل شدند که متاسفانه ریاست اداراتی مانند وزارت صمت و رفاه اجتماعی را دریافت کردند و مشکلاتی را ایجاد کردند که امروز پاسخگو نیست.

جواد امام با بیان اینکه هر زمان گلایه ها و انتقادات از معیشت جامعه بیشتر می شود، گفت: جریانی در کشور دادگاه معنوی و وزرای آن را مطرح می کند. آنها می دانند. جریانی که با یکپارچگی و یکپارچگی هزینه های دولت را تحمیل کرد و این اجرای آن در اذهان جامعه خواهد ماند، امروز دولت ها باید یکی پس از دیگری بیایند و این هزینه ها را جبران کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در رابطه با این دولت می توان به اظهارات شخصی آقای رئیسی در زمان انتخابات و مناظره ها اشاره و اشاره کرد. اینکه بیاید با آقای روحانی مناظره کند و رئیس جمهور سابق را در قبال این ادعاها پاسخگو باشد.

وی یادآور شد: امروز این دولت به جای هفت هزار صفحه برنامه ای که در زمان انتخابات مطرح کرد، تنها یک صفحه نظرسنجی را به نمایش می گذارد. واضح است که عملکرد فعلی آنها نشان از بی برنامگی و ضعف کارگزارانی دارد که اولین بار به وزارت کارورزی دولت پیوستند.

امام با اشاره به موضوعاتی مانند اتهام برخی از اعضای کابینه روحانی تاکید کرد: معتقدم این چهار نفر افرادی هستند که در دولت روحانی موفق بوده اند و پایگاه اجتماعی دارند و این جریان به دلیل نگرانی به دنبال تخریب آنهاست. درباره آینده این چهار نفر: «در غیر این صورت، اتهاماتی که از سوی آنها وارد می شود، اتهامات واهی بیش نیست.

وی ادامه داد: جریان اقتدارگرایی که از احمدی نژاد و خیانت های او حمایت می کند و باعث خرج امروز کشور می شود، نگران آینده است، اما خود عامل مشکلات خود نیز هستند چرا که دولت آقای روحانی تلاش کرد تا موفق نشود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: امروز جریانی که برای آقای رئیسی کارآمدی پرونده ایشان مشخص است. او دیروز علیه برجام شعار داد و امروز با تیمی کاملا غیرحرفه ای به دنبال احیا است که نتوانسته اند به حداقل های دولت های گذشته برسند و به نتایج به دست آمده برسند.

وی گفت: به هر حال طبیعی است که شعارها به دلیل عدم موفقیت، کارآمدی و ضعف های جدی که امروزه با آن مواجه هستیم مانند هزینه های سرسام آور زندگی، تضعیف اقتصاد در داخل و قطع رابطه با برخی، با واقعیت ها مطابقت ندارد. کشورها.”

وی افزود: جریانی که پیشنهاد محاکمه روحانی و دولتش را مطرح می کند، شعارها و شعرهایی گفته است که امروز در قافیه آن مانده است، بنابراین در پاسخ به دولت قبل طراحی و فرار می کنند.

امام با اشاره به اینکه بهترین کار بحث مناظره آقای رئیسی و روحانی است که خودشان در تبلیغات انتخاباتی مطرح کردند، گفت: امروز همه چیز در اختیار مجلس، قوه قضائیه، قوه مجریه است و دیگر هیچ. باید مناظره ای برای شفاف سازی افکار عمومی انجام شود تا مشخص شود مقصر وضعیت کنونی کیست؟این افزایش قیمتی که در این 8 ماه اتفاق افتاده به دلیل دولت قای روحانی است یا ناکارآمدی آقایان که امروز در جای خود نیستند. و اگر حداقل و حداکثر آنها را بگیریم حداقل رئیس اداره و حداکثر یک مدیرکل شدند که متأسفانه ریاست اداراتی مانند وزارت صمت و مراقبت های اجتماعی را بر عهده گرفتند و مشکلاتی را ایجاد کردند که امروز پاسخگو نیست.

دیدگاهتان را بنویسید