امسال شانس بیشتری برای بازی در جام جهانی دارم / می خواهم در شارلوا نشان دهم


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882797

شارلوا، وینگر بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخلاف جام جهانی 2018 روسیه، امسال شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی کولی زاده، وینگر ایرانی تیم فوتبال شارلوا بلژیک در گفت و گو با سایت dhnet این کشور گفت: فصل گذشته به دلیل حضور در تیم ملی تقریباً 2 هفته دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات برگشتم. یک مصدومیت جزئی از ناحیه زانو داشتم که باعث شد در کل بازی از بازی خارج شوم. بازی در مسابقات زمانی که از نظر بدنی احساس بهتری داشتم، دوباره با تیم ارتباط برقرار کردم و شروع به درخشش کردم.

نیکلسون در مورد جدایی شمر گفت: ما 2 سال است که با هم بازی می کنیم و به راحتی یکدیگر را پیدا کردیم. ما از صمیم قلب می دانستیم که طرف مقابل چه توپی می خواهد. رفتن او کمی مرا آزار می دهد زیرا باید با او وفق می دادم. می دانم که باید بهتر عمل کنم. شاید مردم تصور نکنند که برای بازیکنان هجومی مثل من که باید توپ های خوبی به مهاجمان بدهند، سازگاری با بازیکنان جدید آسان نیست، اما انتقاد بخشی از فوتبال است.

قلی زاده با بیان اینکه اصولا قبل از شروع فصل مصدومیت داشتم ادامه داد. اما این بار نه. به من انگیزه بیشتری می دهد. بعد از بازی های خرداد برای ایران احساس آمادگی می کنم و از نظر بدنی آماده هستم. ما خوب کار می کنیم و از آنجایی که این دومین فصل ما با مربی است، دقیقاً می دانیم که او از ما چه انتظاری دارد و می خواهد تیم چگونه کار کند. باخت در بازی های دوستانه قبل از شروع فصل جدید چندان نگران کننده نیست.

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: اگر در این بازی ها شکست می خورید به این دلیل است که مشکلی وجود دارد و به شما اجازه می دهد روی آن جنبه ها کار کنید. برعکس، وقتی همه چیز در آماده سازی خیلی خوب پیش می رود، تیم آرام آرام سقوط می کند. نمی گویم شکست در بازی های دوستانه خوب است، اما این دیدارها باید به ما کمک کند. هنوز برای صحبت در مورد هدف فصل آینده خیلی زود است. ما کار خواهیم کرد، بهترین عملکردمان را خواهیم داد و بازی به مسابقه بازی می کنیم.

وی درباره جام جهانی 2018 روسیه تاکید کرد: در آن زمان فرصت بازی برای ایران خیلی کم بود و دوست داشتم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم اما امسال شانس بیشتری برای دعوت و بازی دارم. حضور در جام جهانی افتخار بزرگی است. جام جهانی رویای هر بازیکنی است. اگر به طور منظم برای باشگاه خود بازی نکنید، چگونه می توانید ادعا کنید که در جام جهانی بازی می کنید و عملکرد خوبی دارید؟

کولی زاده در پایان گفت: نباید فقط بازی کرد، باید در تیم باشگاهی خود را ثابت کرد. من می خواهم امسال خودنمایی کنم. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. من روی شارلوا متمرکز شده ام. من نمی خواهم دروغ بگویم. البته من به جام جهانی فکر می کنم، اما می دانم که اگر بیش از حد متعهد شوم، این روند می تواند به من آسیب بزند و روی عملکردم تأثیر منفی بگذارد یا بدتر از آن، آسیب ببینم. پس واضح است که مهمترین چیز لحظه حال است. کار، تمرکز و کمک به تیم؛ این چیزی است که برای من مهم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید