امکان ویرایش اطلاعات محل سکونت گیرندگان پیامک های خالی وجود داشت

ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802667

معاون وزیر راه و شهرسازی از امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات مسکن در سامانه املاک و مسکن به منظور شناسایی و تعیین خانه های خالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمودزاده با اشاره به امکان ویرایش اطلاعات سامانه املاک و مسکن افرادی که پیامکی در خصوص خانه های خالی دریافت کرده اند، گفت: اگر خانواده هنوز وضعیت مسکن خود را مشخص نکرده اند، بهتر است مسکن خود را وارد کنید. اطلاعات

وی در خصوص پیامک های منازل خالی از سکنه برای برخی از شهروندان افزود: اطلاعات بیشتر مسکن افراد در سامانه املاک و مسکن است و با مراجعه به سامانه متوجه می شوند که اطلاعات هویتی و مسکن در سامانه موجود است. سیستم، اما ممکن است مورد نیاز باشد. “برای مرجع و ویرایش.

محمودزاده با بیان اینکه پیامک خانه های خالی برای افرادی که در آنجا زندگی نمی کنند ارسال شده است، افزود: ما این خانه ها را معادل خانه های خالی ندانستیم، بلکه به این معناست که یک واحد مسکونی با این مشخصات وجود دارد که در آن وجود دارد. برای زندگی. “ثبت نام نشده است.

وی گفت: بر این اساس مراحل قانونی ارسال پیامک برای تصحیح و ویرایش اطلاعات مالکان انجام می شود و در صورت استفاده مالک یا شخص دیگری از شی ثبت شده، داده های اجاره و سکونت ثبت می شود. در سیستم.”

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: قانونگذار مهلتی برای ثبت نام در سامانه املاک و مسکن تعیین کرده تا در آن تاریخ اظهارنظر کند. خوداظهاری به معنای تایید اطلاعات موجود در سیستم است و اگر تایید نکردند به معنای صحیح بودن اطلاعات سیستم است.

اولین فهرست نهایی خانه های خالی شناسایی شده معادل یک میلیون و 170 هزار خانه در تاریخ 19 دی ماه توسط وزارت راه و شهرسازی تکمیل و تا قبل از پایان سال برای دریافت مالیات به سازمان امور مالیاتی ارسال شد.

بر اساس اصلاحیه ماده 54 قانون مالیات های مستقیم مصوب آذرماه 1395، چنانچه واحد مسکونی در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت بیش از 120 روز غیرقابل سکونت باشد به صورت ماهانه مشمول مالیات و مالیات می شود. . درآمد اجاره بر اساس ضرایب سال اول معادل 6 برابر مالیات متعلق، سال دوم معادل 12 برابر مالیات متعلق و سال سوم معادل 18 برابر مالیات متعلق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید