ثبت و ویرایش اطلاعات 53 هزار خانوار خراسان جنوبی در سامانه هوشمند امداد


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813090

معاون پشتیبانی و سلامت کمیته امداد خراسان جنوبی اعلام کرد؛

حسینی از ثبت و ویرایش اطلاعات 53 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی در سامانه هوشمند امداد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاورستان، رضا حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه هوشمند همیاری (ساها) استان خراسان جنوبی گفت: فاز اول این طرح از آذرماه سال جاری در حال اجرا است و مشتریان و واجدین شرایط با مراجعه به سایت soha .emdad.ir ثبت نام کرده اند. اعلام کرد.

معاون پشتیبانی و سلامت کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه این سامانه به منظور شناسایی و شفاف سازی اطلاعات نیازمندان استان راه اندازی شده است، گفت: 32 فرآیند در این سامانه ارائه شده و اکنون 6 فرآیند اجرا می شود. .

وی ادامه داد: حفظ کرامت مشتری و جلوگیری از مراجعه حضوری و اتلاف وقت جامعه هدف، تسهیل در ارائه خدمات، اعتمادسازی، نیازسنجی واقعی محرومیت زدایی و دستیابی به آمار و اطلاعات واقعی از اهداف راه اندازی یک دستگاه هوشمند است. سیستم امدادی.”

حسینی با بیان اینکه 27 وب سرویس و داده سایر سازمان ها به سامانه امداد هوشمند متصل شده و اطلاعات را استعلام می کنند، افزود: صحت اطلاعات وارد شده به این سامانه توسط تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط توسط سرویس ارائه شده بررسی شد.

معاون پشتیبانی و سلامت کمیته امداد استان خراسان جنوبی از ارائه 15 برنامه و 120 نوع خدمت به مددجویان تحت پوشش و تحت حمایت کمیته امداد در این سامانه خبر داد و گفت: برای ورود اطلاعات در این سامانه علاوه بر موارد مورد نیاز. شماره ملی، کد پستی صحیح و شماره تلفن همراه به نام مشتری.

وی از ثبت و ویرایش اطلاعات 53 هزار خانوار دریافت کننده خدمات دائمی، غیردائم و مجرد جامعه هدف خراسان جنوبی در سامانه هوشمند امداد خبر داد و گفت: در فاز بعدی سایر حوزه های فعالیت از جمله اشتغال، مسکن، بهداشت، درمان و… فرهنگی ویرایش و بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید