امیدوارم خون فرزندم حتی یک نفر را به خدا نزدیک کند


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917496

مادر شهید دانیال رضازاده می گوید: خبر شهادت فرزندش سخت و دردناک است اما با گفتن این جمله که «پسرم به آرزویش رسید» آرام گرفتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حالا که خون جوانم ریخته شده امیدوارم کسی به راه راست هدایت شود.» این جمله ای است که مادر جوانی 23 ساله به خبرنگار فارس در مشهد گفت. جوانی مشهدی که کمتر از یک ماه پیش در راه دفاع از میهن به دست شورشیان کشته شد. شهید دانیال رضازاده.

صبح امروز پس از گذشت یک ماه از شهادت مظلومانه، قاتل وی که علاوه بر دانیال، حسین زینال زاده را کشته و 4 تن دیگر را مجروح کرده بود، در صحنه این جنایت اعدام شد.

مادر شهید رضازاده می گوید: برای من خیلی مهم است که حالا که خون جوانم ریخته شده حتی یک نفر را به خدا نزدیک کند.

این مادر در حالی که تنها فرزندش در سینه است، دعا می کند که گرفتاران ناامنی در کشور به راه راست هدایت شوند.

او می گوید خبر شهادت فرزندش سنگین و دلخراش است اما با گفتن «پسرم به آرزویش رسید» آرام شدم.

مادر شهید دانیال زاده ادامه می دهد: دانیال در زندگی خود بیش از هر چیز برای رهبری ارزش قائل بود و همیشه می گفت طرفدار مرجعیت دینی هستم. ایشان روی بحث حجاب هم بسیار حساس بودند و همیشه تاکید می کردند که ما شهید داده ایم تا حجاب از سر بی گناه ما پاک نشود.

دانیال برای ازدواجش هم همینطور بود، یک نفر شبیه او چادری و مذهبی می خواست. در تیم روی پای خود باشید و خسته نباشید.

دانیال از کودکی با حسین دوست بود. دوستی که از همسایگی شروع شد و در راه دفاع از امنیت وطن به شهادت رسید. از اردوهای جهادی، راهیان نور و پایگاه بسیج که این دو رفیق را در کنار هم دیدند تا خیابان حرمی مشهد و در آنجا به دیدار سید شهید می رسند.

مادر این شهید نیز می گوید: شهادت برای دانیال همیشه مهم بود و می گفت آرزو می کنم که مولایم امام حسین (ع) دست مرا بگیرد تا به آرزویم برسم.

در نهایت گفت: خدا را شکر که پسرم در راه حفظ جان و مال و امنیت مردم به آرزویش رسید.

دیدگاهتان را بنویسید