امیر دریادار عباسی به عنوان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی معرفی شد.

ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785358

امیر دریادار دوم رضا عباسی با حضور سردار کارگر به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی معرفی و منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد. استان، زین العابدین خرم آذربایجان شرقی، نشریه ارزش های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و کارکنان نظامی، انتظامی، استانی در فرهنگسرای و موزه دفاع مقدس استان شرق برگزار شد. آذربایجان.

پتانسیل زیادی برای ارائه آثار حفاظت مقدس وجود دارد

حجت الاسلام آل هاشم در ابتدای این نشست گفت: اگر بخواهیم فرهنگ حراست را به نسل امروز و آینده منتقل کنیم باید به اردوهای راهیان نور، موزه دفاع مقدس و ثبت آثار توجه کنیم. خاطرات شهدا و ایثارگران افتخار فرماندهان دفاع مقدس باید با ضبط و انتشار به نسل جدید منتقل شود.

وی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس علاوه بر ثبت و نشر ارزش‌ها، باید به آثار به جا مانده از روی زمین نیز توجه کند. چرا که ظرفیت های زیادی در عرصه هنر، رسانه، فضای مجازی، جانبازان و سهم تولید کتاب های دفاع مقدس وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه توجه ویژه ای به راهیان نور است، گفت: از سالی که راهیان نور راه اندازی شد تا دو سال اخیر که جلوی تاج گرفته شد، شرکت کردم و شاهد بودم. پیشروی راهیان نور به سمت جنوب و من به سمت غرب بودم.

خانواده شهدا فقیرترین و شادترین مردم هستند

عابدین هورام در ادامه با تاکید بر اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس محصول تفکر مدیریتی است، گفت: اگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس نبود حتما پیدا می شد. ، ما نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نقش فعالی در ایران و خارج از کشور دارد؛ نهاد انقلابی.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: تمام کاری که برای حفاظت مقدس انجام می دهیم برداشت قطرات دریا و اقیانوس است که در اختیار جامعه قرار می گیرد. شهدای ما دانشمند، مأمور و عارف بودند. پس از شهادت، ما را با حیات طیبه آشنا کردند و به اختلافات علیه ما، جانبازان، شهدا و رزمندگان به درستی پایان دادند.

وی با اشاره به خانواده های شهدا گفت: خانواده های شهدا جزو کم برخوردارترین افراد قناعت و قانع هستند و این نشان دهنده عظمت فرهنگ شهادت است.

آذربایجان همیشه در دفاع مقدس خوش درخشیده است

سردار سرتیپ باچمن کارگر در این مراسم گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس نبود، دوران طلایی و افتخار کنونی جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت.

وی افزود: امیدواریم با حضور دولت جدید، نیروهای جهادی و انقلابی مشکلات کشور را حل کنند و ملت شریف ایران که با وجود تهدیدها و مشکلات مقاومت می کند طعم شیرین این مقاومت در برابر مشکلات را بچشند. حل کردن.”

رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس نه تنها متعلق به نیروهای مسلح، بلکه متعلق به همه مردم و حضور جانبازان شما در پاسداری از ارزش های دفاع مقدس است. دفاع مقدس با حضور در فعالیت‌های بنیاد حفاظت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فرهنگسراها و موزه‌های این مجموعه طعمه می‌شود و بر همین اساس باید مأمنی برای این عزیزان باشد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان همواره در تمام ادوار انقلاب پیشرو بوده است، خاطرنشان کرد: آذربایجان در دوران دفاع مقدس همواره درخشیده است و در ادوار مختلف انقلاب اسلامی نیز شهدای گرانقدری از جمله شهدای مدافع حرم تقدیم کرده است. محراب، شهدای باکری، یاغچیان، فکوری و دیگران.»

سردار کارگر درباره مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز گفت: عباسی را می بینم.

دریادار رضا عباسی در پایان این مراسم با اشاره به پذیرش مسئولیت جدید گفت: وظیفه جدید با مسئولیت های قبلی بسیار متفاوت است زیرا اهمیت و حفظ این آثار مانند دانشگاه نظامی است که علم در آن است. مطالعه شده و حفاظت مقدس مرجع است.» این علم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: علم و تجربه را می توان در مدرسه و دانشگاه یا در حرفه و کار تدریس کرد، اما علم و تخصص در حراست بسیار متفاوت است. از علوم دیگر است و نمی توان در جایی تدریس کرد.»

وی خاطرنشان کرد: به گفته رهبری ما موظف به حفظ این آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هستیم.

امیر دریادار عباسی خاطرنشان کرد: وقتی بر اهمیت حفظ و نشر خاطرات دفاع مقدس تاکید می شود این معرفت بی نهایتی است که تنها در دژ دفاع مقدس یافت می شود.

وی چراغ های راهنما در آغاز مسئولیت جدید خود را فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بنیاد عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که پاسداشت مقدس یکی از عالی ترین خصلت هایی است که یک جامعه می تواند داشته باشد. از جوانی افتخار می کند.» نمونه اش مدافعان حرم هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تصریح کرد: دفاع مقدس مظهر حماسه و ایثار، ایثار، استقامت، مقاومت، تدبیر و درایت است.

در این مراسم از زحمات سردار سرتیپ دوم عسگر عباسقلی زاده مدیرکل پیشین حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و دریادار رضا عباسی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس معرفی شد. ارزش ها. آذربایجان. او منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید