انتخابات اسب پایان مجلس عجیب؛ بازداشت هلیلی بدون رقیب و بدون نماینده وزارت ورزش!


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855048

با برگزاری انتخابات در رشته سوارکاری بدون نماینده وزارت ورزش، هلیلی با اکثریت آرا رئیس فدراسیون شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ ستاد انتخاباتی فدراسیون سوارکاری از ساعت 10 صبح امروز در سالن جلسات کمیته ملی المپیک آغاز شد.

روز گذشته وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات به 30 خرداد ماه موکول شد و امروز نصرلا پریچهره، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی تاکید کرد که به دلیل شکایت نامزدها و برگزاری انتخابات عادلانه، این انتخابات به تعویق خواهد افتاد. 31 ژوئن. به تعویق افتاد اما فدراسیون سوارکاری انتخابات برگزار کرد و اعضای مجمع شرکت کردند. این جلسه با حضور 48 نفر از 56 عضو برگزار می شود.

اگرچه هیچ نماینده ای از وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات شرکت نکرد، اما طاهره طاهریان، نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، نماینده این کمیته بود.

با توجه به عدم حضور نماینده وزارت ورزش در ابتدای جلسه اعضا برای انتخاب رئیس مجمع انتخاب شدند و طاهریان نیز با رای اعضای شرکت کننده به عنوان رئیس انتخاب شد اما وی ریاست مجمع را نپذیرفت. . شاعر.

سه نفر به نام های مسعود خلیلی، محمد کاظمیان و محمد اسد مسجدی در انتخابات تایید صلاحیت شدند و تنها مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در جلسه حضور داشت و دو نامزد دیگر غایب بودند.

یکی دیگر از نامزدها، محمد کاظمیان، که خواستار تعویق انتخابات شده بود، پس از سخنرانی در مجمع به وزارت ورزش شتافت. همچنین محمد اسد مسجدی کاندیدای فدراسیون نمی شود.

بدین ترتیب انتخابات تنها با حضور یک کاندید یعنی مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و در پایان پس از رای گیری 47 رای، خلیلی با کسب 45 رای به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری باقی ماند. ورزش برای 4 سال دیگر.

2 رای باطل در صندوق ریخته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید