هلیلی احساسی ترین لحظه مسابقه را رقم زد

ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790072

روزنامه معتبر مارکا در گزارشی به انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار از سوی تیم ملی هندبال بانوان ایران و نروژ واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روزنامه معتبر اسپانیایی “مارکا” با انتشار عکسی از فاطمه هلیلی در گزارشی از انتخاب دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران به عنوان ارزشمندترین بازیکن ایران خبر داد و او را ارزشمندترین بازیکن دانست. بازیکن. لحظه ای احساسی پس از بازی تاریخی ایران مقابل نروژ.

در این گزارش آمده است: پس از پیگیری تیم ملی ایران توسط نروژ، چنین عکسی منتشر شد. این تصویر در واقع احساسی ترین لحظه از زمان بازی تاریخی ایران مقابل نروژ را به تصویر می کشد که دروازه بان ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این اولین حضور ایران در جام جهانی است و تیم ملی نروژ قهرمان جهان و ابرقدرت اروپا و یکی از مدعیان قهرمانی است.

انتخاب فاطمه خلیلی دروازه بان ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین بزرگترین شگفتی بود که برای این دیدار رخ داد. این دروازه بان اگرچه در 33 دقیقه بازی 21 گل به ثمر رساند، اما در مجموع عملکرد درخشان و چشمگیری داشت و در واقع 6 سیو موفق به حملات تهاجمی تیم نروژی کمک کرد.

در لحظه ای که بلندگو نام دروازه بان ایرانی را اعلام کرد، مورد تشویق هم تیمی هایش و حتی بازیکنان نروژ و حضار قرار گرفت. بازیکنان ایران خوشحال بودند، انگار این مسابقه را برده بودند. در پایان عکسی خاطره انگیز با حضور دو تیم زیر تیرها به دست آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید