انتخابات فدراسیون سوارکاری/ شمارش معکوس برای خداحافظی با سرپرست پرحاسیه؛ و تو می روی!


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904791

اصلاح اظهارات قبلی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها

به نظر می رسد انتخابات فدراسیون سوارکاری زودتر برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وضعیت فدراسیون سوارکاری درهم پیچیده شده و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این فدراسیون است.

پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش پس از انتصاب کاندیدای رد صلاحیت شده برای ریاست فدراسیون خطاب به حیدری تاکید کرد که باید هر چه زودتر انتخابات این فدراسیون را برگزار کند و حتی تاریخ برگزاری را نیز مشخص کرد. انتخابات اما پس از بازدید از فدراسیون، محمود حیدری به جای آماده سازی مقدمات انتخابات، اقدام به حذف و نصب اتوبوس کرد و تا به امروز بیش از 30 جابجایی و نصب در فدراسیون سوارکاری انجام داده است. از دبیرکل تا راننده!

وی تاکنون از مقدمات انتخابات شاکی بوده و حتی دعوتنامه انتخابات 12 آبان را برای اعضای مجمع ارسال نکرده است.

ظاهرا حیدری هدف دیگری جز ماندن در فدراسیون سوارکاری ندارد. در این میان واکنش منفعلانه وزارت ورزش به تصمیمات حیدری و بلاتکلیفی فدراسیون سوارکاری دامن می زند. چند روز پیش آرش فرهادیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفته بود که برگزاری انتخابات سوارکاری در اختیار ناظر است و فدراسیون باید در این زمینه تصمیم بگیرد و آمادگی لازم را داشته باشد. اینکه انتخابات 12 آبان برگزار می شود، با رویکرد حیدری قطعا این ماه برگزار نمی شود.

اما پس از چند روز فرهادیان این نقل قول را تکذیب کرد و روایت دیگری از ماجرا وجود دارد.

فرهادیان درباره صحبت هایش درباره اختیارات قانونی رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: من هرگز چنین چیزی نگفته ام. بلکه حرف من این بود که رئیس فدراسیون سوارکاری طبق اختیارات خود این کار را انجام داد و ما از چنین تصمیمی ایشان اطلاع نداشتیم.

وی با اشاره به تعویض غیرقانونی رئیس فدراسیون قول برگزاری انتخابات داد و گفت: مهدی ختر از سمت ما دبیر مجمع است و در حال حاضر کارهای مربوط به برگزاری مجمع را انجام می دهد. جلسه ای که نوشته ایم و انشالله در 12 آبان برگزار می شود.

باید دید با توجه به اتفاقات اخیر انتخابات فدراسیون سوارکاری 12 آبان برگزار می شود یا سرپرست رد صلاحیت شده در آنجا باقی می ماند!

دیدگاهتان را بنویسید