نهادهای نظارتی وارد فدراسیون سوارکاری شوند/دوکارگر بازنشسته را به عنوان سرپرست تعیین کرده اند!


ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903321

رئیس اسبق فدراسیون سوارکاری گفت: معاون وزیر نامه ای نوشته است که جلسه از ساعت 10 روز 12 آبان ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و اگر باز هم کسی بخواهد انتخابات را نقد کند خودش است.

مسعود خلیلی رئیس اسبق فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا با بیان اینکه این اتفاق به دلیل نداشتن موافقت مراجع نظارتی و قضایی در جلسه فدراسیون سوارکاری رخ داده است، گفت: این اتفاق به دلیل عدم تایید مراجع نظارتی و قضایی در جلسه فدراسیون سوارکاری رخ داده است. وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که به عنوان عضوی از مجمع نمی تواند وظایف نظارتی خود را انجام دهد. اما آیا این نظارت تحمیلی است؟! با وجود اینکه دعوتنامه رسمی و کتبی از وزارتخانه صادر کردیم اما نماینده ای در جلسه حاضر نشد.

وی در ادامه گفت: در این مدت حدود 3 ماه پس از جلسه ای که در فدراسیون حضور داشتم، بیش از 400 هزار و 500 مکاتبه دریافتی و ارسالی با معاونان و ادارات وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون داشتیم. و در واقع این عنوان را پذیرفتند. همچنین در این مدت به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری در 2 جلسه مهم کمیته ملی المپیک و پارالمپیک با حق رای و اظهار نظر حضور داشتم.


ناظر مدعی شد که انتخابات غیرقانونی بوده است

خلیلی درباره تعیین سرپرست فدراسیون گفت: در جلسه ای با یکی از مدیران کل و نایب رئیس مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای قرار شد که انتخابات تا 25 مهرماه برگزار شود و به آنها اطمینان دادیم. و تعهداتی دادند. اعضای مجمع نیز به پیشنهاد این وزارتخانه درخواست تشکیل مجمع عمومی فوق العاده را داشتند و در نهایت مقرر شد مجمع انتخاباتی در تاریخ 2 مهرماه برگزار شود. دستور جلسه رسید و آقای سجادی دستور داد سید محمد پولادگر رسیدگی کند تا در نهایت 12 آبان ماه به عنوان تاریخ رسمی برگزاری جلسه انتخابات تعیین شود.

وی در این خصوص تاکید کرد: سایر جلسات نیز بنا به درخواست اعضا به صورت فوق العاده برگزار شود. این ناظر اکنون اعلام کرد که برگزاری جلسه قانونی نبوده و امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد. با حضور این مرد در فدراسیون مثل اینکه بمب گذاشته شده است. همه استعفا می دهند و نخبگانی که با خون و دل به فدراسیون آوردیم از فدراسیون دوری می کنند و فضای دشمنی حاکم است.

رئیس اسبق فدراسیون سوارکاری گفت: به ما گفته شده بود که تا تاریخ جلسه انتخابات مصاحبه و اظهار نظر نکنیم اما بارها با رئیس فدراسیون مصاحبه شده است. به او گفتند نه حق عزل و نه راه اندازی و نه کاری جز انتخابات داری، ولی عزل کرد و راه انداخت و مشاور آورد و مجلس تعطیل شد. چون او به تعهدات مشترك عمل نكرده است، من چرا؟!


دو کارگر بازنشسته را وارد فدراسیون کردند

وی درباره شرایط فعلی فدراسیون اذعان داشت: نمی دانم چرا باید فردی که جغرافیا خوانده به فدراسیون سوارکاری بیاید! مطمئنم این مدیر فرق اسب عرب و اسب دره شوری را نمی داند! او اصلاً با این رشته آشنایی ندارد. اگر وزارت ورزش و جوانان من را دوست ندارد خلیلی، من را اخراج کنید، اما فردی توانمندتر را بیاورید. نه کسی که کارمند دولتی باشد و دو شغله باشد و اصلاً در این زمینه هیچ دانشی نداشته باشد. خوب، توجه نهادهای نظارتی کجاست که به این مشکل رسیدگی نکرده اند؟!

خلیلی در پایان گفت: معاون وزیر نامه ای صادر کرده است که جلسه از ساعت 10 روز 12 آبان در آژانس امنیت ملی برگزار می شود و اگر کسی می خواهد دوباره انتخابات را نقد کند، خودش است. درد اینجاست که شأن معاونت و وزارتخانه به حدی افتاده که حرف و حروف ارزشی ندارد. چرا مدیریت ورزش در وزارتخانه متزلزل است؟! به جایی رسیده ایم که آرزو می کنیم به جای این فرد یک مسئول از وزارت ورزش و جوانان را در راس فدراسیون قرار دهند!


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید