منتظر تصمیم دبیر فدراسیون سوارکاری برای انتخابات هستیم/داور بازنشسته نیست


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903945

انجمن سوپر گلف برای جلوگیری از سوء ظن حذف شده است

رئیس سرویس امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش گفت: بازنشستگی آقای داورزنی به صورت رسمی و قانونی به ما اعلام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش فرهادیان با بیان اینکه به من گفته شده انتخابات سوارکاری 12 آبان برگزار می شود، اما رئیس فدراسیون با بیان اینکه هنوز چیزی مشخص نیست، گفت: دبیر مجمع فدراسیون سوارکاری خواستار برگزاری انتخابات 12 آبان شد. رئیس فدراسیون بنا به اختیارات خود، دبیری را جایگزین و فرد دیگری را به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب کرد. ما هم منتظریم طبیعتا جلسه باید با همکاری فدراسیون مربوطه برگزار شود و ما به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم زیرا وزارت ورزش این نشست را کنترل می کند. اگر فدراسیون مایل به برگزاری جلسه در آن تاریخ باشد، نظارت می کنیم و برگزار می شود.

فرهادیان به موضوع بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال که مدام مطرح می شود، تاکید کرد: نمی دانم از کجا می آید. هر چه قانون در مورد فردی که مستمری بگیر است به ما بگوید، ما هم طبق قانون عمل می کنیم. در خصوص آقای داورزنی هیچگونه رسمی و قانونی در خصوص بازنشستگی ایشان به ما ابلاغ نشده است.

وی در خصوص انتصاب سرپرست فدراسیون گلف و علت به تعویق افتادن جلسه فوق العاده فدراسیون گفت: تا یکی دو روز آینده سرپرست فدراسیون معرفی می شود. در خصوص به تعویق افتادن جلسه فوق العاده وزارت ورزش نیز بررسی هایی انجام داد و با توجه به نزدیک بودن انتخابات مقرر شد جلسه فوق العاده لغو شود تا شبهه ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید