انتشار اولین بار دست نوشته سردار سرافراز شهید حجازی + تصویر


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823669

متن کامل وصیت نامه سردار شهید سید محمد حجازی برای اولین بار در اولین سالگرد شهادت وی منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ متن کامل وصیت نامه سردار شهید سید محمد حجازی برای اولین بار در اولین سالگرد شهادت وی منتشر شد.


متن وصیتنامه سردار

بسم الله الرحمن الرحیم رب العالمین

الله المها و الاسلام و المهد و الگاب و الشادات الرحمن الرحیم حکاکی شده بی تابی بی حوصله إلال الله و إلال الله لاسریک و أنحمان أنحمان أنحمان أنحمان الأن عن أتین. ابدیت من أن الله الصاث. القاکر و القطر و القلان و النعام و فیوتی من النعیم و من النعیم و من النار و الناع. اَن، و القیان، و القعر و فی وسطا و فی الناس؛ توخالی حو الحق المکبین و درج او به القاعده و محمد دینا و محمد سلینگولا علیه و الله و بسی و لیه و (بالحسون (ع) آمیه و بالاحینسین (ع) و به امامان علی بن الحسین و امامان محمد بن علی (ع) و امامان جعفر بن محمد (ع) و امامان موسی بن جعفر و بعلی بن موسی (ع) و امامان محمد بن علی (ع) و امامان محمد بن. علی (ع) و بعلی بن محمد (ع) ائمه و حسن بن امام علی (ع) و عبادت ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف امام ائمه و وصی) و قرآن. آن در کتاب آوات ولایی فی نعمتی و تهی و ایران علی محمد و ولایت تهلینی و الله و تفت کبی و برهان لی آواک یَوْامَُوْامُ. ای پروردگار جهانیان.

در مورد این سطرهای وصیتم، این بنده گنهکار خدای مهربان سید محمد حسین زاده حجازی است که به رحمت و مغفرت خداوند بخشنده و مهربان بسیار امید دارم و از او عذرخواهی می کنم. تقدس برای بی عدالتی ها و گناهان او. خداوند متعال که در این دنیا همه امکانات سعادت و خدمت را برای ما و من فراهم کرد، به این بنده حقیر وجود داد و در برهه ای به او اجازه ورود داد و در هنگام وقوع حوادث مهمی در این دنیا حضور پیدا کرد. دوران عظمت ها و پیروزی های بزرگ اسلام و شکست های پی در پی دشمنان اسلام بود و شاهد بودم و به لطف و عنایت بیکران او در صحنه ها و صحنه هایی موفق به نابودی سلطنت و پیروزی و استقرار شدم. نظام مقدس اسلامی جمهوری و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و سپس رهبری عبد صالح هدی و جانشین امام خمینی (ره) یعنی . مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) شکست روزافزون ابرقدرت ها، خدا را شکر که شاهد این همه نعمت و کرامت و فیض بیشتر بوده ام و می دانم که اینها سرآغاز پیروزی ها و جلوه های بزرگتر عظمت اسلام است و خدای نکرده آیندگان بیشتر ببینند، بدانند و ناسپاس نباشند، خدای ناکرده و بسیار خوشحالم که در کنار شهدای عزیز و بزرگوار بودم، اما بسیار متاسفم و می خورم که چرا غافل مانده ام. شهیدان و از خداوند منان خواستارم که لطف و رحمت و رحمت خود را کامل کند و شهادتم را به دست آورد و اگر کرد بزرگترین تاج افتخار و سعادت را نصیب این بنده حقیر خواهد کرد. و این دور از لطف او نیست.

به برادران و خواهران مؤمن توصیه می کنم برای حفظ خود از انحرافات و خطاها و عقب نماندن از غفلت شهدا و سعادتمندان راه امام و شهدا و اطاعت از ولایت فقیه را توصیه می کنم.

از فرزندان و خانواده ام می خواهم که به یاد خدا باشند و برای خدا باشند. مواظب اعمال و واجبات دینی و دینی لازم باشید تا آنها هم مثل من احساس ناراحتی نکنند. مهمترین واجبات دینی، نماز خواندن و انجام واجبات و ترک محرمات است.

اما من عاجزانه از همه می خواهم که من را قانونی کنند. از اول تا آخر عمرم به همسر خوب و عزیزم، فرزندانم، مادر بزرگوارم و عزیزم، همه اقوام و دوستانم، همکارانم که ممکن است با آنها بی ادبی یا بی احترامی کرده یا مرتکب جرمی شده ام التماس کنم. غیابی اجازه بدهید قانونی باشم چون دستم خالی است. من از هیچ یک از برادران و خواهران مؤمنم چیزی نگرفته ام و از همه می خواهم که مرا ببخشند و همه را به خدا بسپارند.

در مورد محل دفن؛

اگر شهید شدم و دعای من مستجاب شد مرا در گلستان شهدای اصفهان دفن کنید و اگر از این توفیق امتناع کردم اگر اجازه دادند در گلستان شهدای اصفهان و اگر خلاف مقررات نیست یا اجازه نمی دهند. آن، جایی که خانواده به فکر می کنم، نامحدود است.

وصی من برادر بزرگوارم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مجید حجازی و همسر و فرزندانم است.

در مورد مشکلات مالی در صفحه پیوست نوشتم، در دفتر حساب های مالی نیز وجود دارد.

تو ولی دنیا و آخرت هستی.

از خداوند پروردگارم طلب آمرزش می کنم و در پیشگاه او توبه می کنم

بنده و غلام نافرمان گنهکار

سید محمد حقزی

90/12/5


451bd813 0ee3 4062 b921 c0daaf95c4a4 خبر خاکستری


ddbe05a9 7386 4818 a59b 008fa871030a خبر خاکستری


df97b356 5bc3 4c93 9e7c a32357635d29 خبر خاکستری


8119b915 1987 4701 ab0d 4216e975cb19 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید