انتظار شفاف سازی فعالیت اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان

انتظار شفاف سازی فعالیت اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان

یوسف نوری در مجمع سالانه این موسسه منتهی به سال مالی 1401 با بیان اینکه برای احیای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های تابعه آن تلاش زیادی کرده است، گفت: این موسسه متعلق به فرهنگیان است و آنها ندارند. توقع زیادی از آن داشته باشید با این تفاوت که حساب پس انداز کارکنان این موسسه باید برای آنها سودآور باشد که انتظار زیادی نیست.

وی با تاکید بر اینکه انتظار اعضای موسسه از عملکرد مجموعه شفاف است، ادامه داد: ماهیت کار ما در آموزش و پرورش آموزشی است و سعی می کنیم فشار کمتری به سهامداران وارد شود. بر این اساس، هدف ما پیگیری مسائل حقوقی و درخواست اعضا برای ارائه خدمات تدریس خصوصی است.

رئیس هیات امنای موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان درباره جذب موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان گفت: این کار باید ادامه داشته باشد البته نیروها باید توانمند شوند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید در بورس اوراق بهادار شرکت ها و سهام بنیاد ذخیره معلمان و عرضه حداقل یکی از شرکت های موسسه در هفته معلم که انجام شده است، توجه لازم شود. اعلام شده باید اجرایی شود.

وی بر استفاده از ظرفیت نخبگانی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و اظهار داشت: از ظرفیت این افراد در شرکت های زیرمجموعه موسسه نه به عنوان کارمند بلکه به عنوان مشکل گشا استفاده شود.

نوری تعیین تکلیف صدور اساسنامه را مهم دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه این مشکل باید پیگیری های لازم ادامه یابد.

وی درباره ورود به عرصه صنعت و معدن نیز گفت: ورود به این عرصه اقدام مثبتی است که مثمر ثمر خواهد بود.

رئیس هیات امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: در خصوص کار صندوق مربوط به انتصابات از آنجایی که از جذب قومیتی و گروهی پرهیز شده است این رویه باید ادامه یابد.

نوری با تاکید بر اینکه اقدامات مثبتی در موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان انجام شده و افق های مثبتی از آن بیرون می آید، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان، باید در حوزه تامین مسکن فرهنگیان اقدامات مناسبی انجام شود. .

وی گفت: همانطور که بدترین خاطره ما تعطیلی دانش آموزان است، صندوق ذخیره موسسه معلمان نیز باید شبانه روز پویا و فعال در خدمت معلمان باشد.

فرهنگ جهاد در رأس فعالیت های ذخیره فرنگیان قرار دارد

در ادامه این جلسه نجف پور کردی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: فرهنگ جهادی و کار جهادی را در موسسه در اولویت قرار داده ایم و کارگاه ها تا آخرین لحظه پایان سال برنامه ریزی شده بود و تعطیل نمی کنیم. از آغاز سال جدید

وی با اشاره به سیستم انتصابی که این نهاد را اداره می کند، گفت: در انتصابات از هیچ قومیت، حزب و باندی استفاده نشده و 98 درصد افرادی که منصوب شدند را نمی شناختم.

دیدگاهتان را بنویسید