انتقاد از تیم ملی بعد از 2 بازی درست نیست

معتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی سعی کردیم برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشیم. 8 روز وقت داشتیم. تمرینات و بازی های دوستانه بسیار خوبی داشتیم. امیدوارم شرایط بدنی بچه ها به گونه ای باشد که فردا بتوانند بازی قدرتمندی انجام دهند.

وی افزود: حریف ما یکی از بهترین تیم های ایران است. با تغییراتی که داشتند، انگیزه جدیدی پیدا کردند. این یکی از سخت ترین بازی های فصل ما خواهد بود. امیدوارم بچه های ما یک بازی قدرتمند و شایسته انجام دهند و با دست پر از زمین مسابقه بروند.

حسینی در خصوص وضعیت تیم پیکان و سامان فلا گفت: بعد از تعطیلات سعی کردیم تمرینات خوب و فشرده داشته باشیم. متاسفانه اتفاق خیلی بدی برای سامان افتاد. یه جورایی خیلی خوش شانس بود که بدتر نشد. اتفاقی که افتاد یک تصادف بسیار جدی و بسیار بد بود. خدا را شکر مصدومیت به گونه ای نیست که بیشتر از این رنج بکشد. من فکر می کنم در سه تا چهار هفته آینده باز خواهد گشت.

سرمربی پیکان در خصوص وضعیت تیم ملی با حضور امیر گالنووی و انتقادات مطرح شده گفت: به عنوان یک مربی حرفه ای حق ندارم در مورد تیم دیگری صحبت کنم. این تیم مربی دارد و او باید صحبت کند. او به تیم نزدیک است و جزئیات را می داند. ما مربی هستیم و باید این را در نظر بگیریم. مروم و متخصصان حق دارند در مورد تیم ملی صحبت کنند، اما چون ما مربی هستیم و شرایط را درک می کنیم، بهتر است صحبت نکنیم.

وی افزود: اما باید بدانیم که باید به تغییرات رخ داده زمان بدهیم. بلافاصله بعد از 2 بازی، اگر بخواهیم انتقاد کنیم و سریع به این نتیجه برسیم که این اشتباه است یا درست، این کار درستی نیست. با توجه به مربی باتجربه تیم ملی که سال ها در سطح بالایی کار می کند باید اجازه دهیم برنامه ها تا جام ملت های آسیا پیش برود. قلعه نویی هم آدم باتجربه ای است. خیلی عجله نکنید که با انتقادات ما تیم را به حاشیه برانید. بگذار کارشان را بکنند تا اتفاقات بهتری برای فوتبال ملی ما بیفتد.

سرمربی پیکان در خصوص بازی فردا گفت: بازی بسیار سختی است. فولاد دارای پتانسیل بسیار بالا، بازیکنان جوان و با تجربه است. در دو سه سال اخیر برخلاف گذشته خیلی خوب سرمایه گذاری کرده اند و به نظرم جزو دو سه تیم برتر ایران هستند. فولاد از نظر زیرساختی یکی از بهترین ورزشگاه های ایران و یک کمپ تمرینی فوق العاده را دارد. بازیکنان این تیم تجربه و اعتماد به نفس خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند. آنها مربی بسیار خوبی دارند. منصوریان انگیزه زیادی دارد. به نظر من بازی بسیار سختی است. امیدوارم برنامه هایمان طوری باشد که فردا بچه ها سرحال باشند و بتوانیم بازی قدرتمندی مقابل این تیم خوب انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید