انتقاد از حسن روحانی فرمانده نیروی هوافضای سپاه/ امید به آمریکا

انتقاد از حسن روحانی فرمانده نیروی هوافضای سپاه/ امید به آمریکا

روز جدید فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به دومین عامل تضعیف شرایط اقتصادی خاطرنشان کرد: آنچه این مشکل را تشدید کرد، موانع داخلی بود. آنهایی که به آمریکا امید داشتند و در این 8 سال کار لازم را انجام ندادند.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر یکشنبه در گردهمایی علمای بیست و هفتمین دوره طرح ولایت در دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر اینکه شاهد جنگ ترکیبی از سوی دشمن هستیم. سال‌ها گفت: با عنایت خداوند و استقرار دولت انقلابی و تلاش مسئولان و کمک‌های مردمی، امیدواریم این موضوع نیز حل شود.

حاجی زاده همچنین گفت: مشکل اقتصادی ما دو عامل اصلی بود. یکی از عوامل خارجی بود که با تحریم و فشار دشمن شروع شد. حریف تمام نیروهایش را برای این تحریم به کار می گیرد. بر همین اساس در دوره اوباما تحریم ها با استخدام افراد و ایجاد کمپ و صرف هزینه های هنگفت آغاز شد و در دوره ترامپ نیز همان فشار حداکثری حفظ شد.

حاجی زاده در ادامه تاکید کرد: دشمن با استراتژی و هدف ثابت اما تاکتیک های متفاوت و البته با استفاده از روش های دیگر با محوریت اقتصاد و هدف فروپاشی نظام برنامه ریزی کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به دومین عامل تضعیف شرایط اقتصادی خاطرنشان کرد: آنچه این مشکل را تشدید می کند، موانع داخلی است. آنهایی که به آمریکا امید داشتند و در این 8 سال کار لازم را انجام ندادند.

وی افزود: اقدام آمریکا در خارج و امید آمریکا در داخل دو تیغ قیچی برای تضعیف شرایط اقتصادی در داخل است.

کنایه سردار حاجی زاده به حسن روحانی/ به آمریکا امید دادید

سردار حاجی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت موضوع تولید تاکید کرد و توضیح داد: روایت حل مشکلات کشور همان روایتی است که مقام معظم رهبری در سال های مختلف ارائه کرده اند و امسال نیز بار دیگر بحث تولید را مطرح کردند. ، اشتغال و پایگاه دانش.

وی افزود: این ها گزیده ای از صدها جلد کتاب و راهکارها و روش هایی است که توسط علما و صاحب نظران و رهبر معظم انقلاب با این سه کلمه برجسته شده است.

حاجی زاده با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در صنعت گفت: در بسیاری از بخش های تولیدی زمینه بسیاری از اقدامات را نداریم و فعالیت های دانش بنیان باید آن را ایجاد کنند. مشکلات و ایجاد شغل در اکثر صنایع.

وی افزود: در بسیاری از بخش ها نیازمند اقدامات دانش بنیان هستیم تا به کشورهای خارجی وابسته نباشیم. زیرا تولید دانش پایه می تواند جهشی داشته باشد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه این اقدامات در حوزه پدافندی نیز انجام شده است، تصریح کرد: در گذشته توانمندی هایی که اکنون در حوزه نظامی داریم را نداشتیم. در گذشته سیم خاردار وارد می کردیم و اکنون پهپاد صادر می کنیم. بی شک این فاصله با برقراری ارتباط بین ادارات دانش بنیان، دانشگاه ها و نخبگان طی شده است.

وی افزود: در همان نیروی هوافضا در ابتدا در معاونت تحقیقات سرمایه گذاری کردیم تا بتوانیم از موانع عبور کنیم. این به ایران برتری هوایی داده است و بارها شنیده‌ایم که غربی‌ها مذاکرات را برای محدود کردن توان پهپادی و موشکی در اولویت قرار داده‌اند.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بخش پایانی سخنان خود بر اهمیت نقش مسئولان در ایجاد انگیزه در جوانان کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان باید به جوانان و نخبگان امید و انگیزه بدهند. و در اعمال خود جسور و ریسک پذیر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید