انتقاد پیشکسوت استقلالی از کادرفنی و مدیریت این باشگاه

انتقاد پیشکسوت استقلالی از کادرفنی و مدیریت این باشگاه

مهدی امیرآبادی از شرایط ایجاد شده برای استقلال و ماجراهای جدید این تیم می گوید.

وضعیت جدید تاج در استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

قطعا هیچکس انتظار چنین وضعیتی را نداشت. می توان گفت درست بعد از خوشحالی همه استقلالی ها از قهرمانی در نیم فصل، این اتفاق باعث ناراحتی هواداران شد. کادر فنی و مدیریتی باشگاه باید بهتر به این موضوع رسیدگی می کردند تا اینجا به نتیجه نرسد.

چرا چنین وضعیتی به وجود آمد؟

خوشبختانه تعداد مبتلایان به بیماری های قلبی عروقی و مرگ و میر به شدت کاهش یافته است و شاید استقلالی ها با این ذهنیت که تاج گذاری تمام شده است، توجه چندانی به مسائل بهداشتی نداشته اند. البته با توجه به اینکه اکثر بازیکنان در نوبت سوم واکسینه شدند، مطمئنم خطری برای کسی وجود ندارد، اما در هر صورت این باعث می‌شود بازیکنانی که کرونا گرفته‌اند، 5 تا 10 روز نتوانند در تمرین شرکت کنند. کاش این اتفاق نمی افتاد

این وضعیت چه تاثیری در ادامه مسابقات استقلال خواهد داشت؟

برای تیمی که مصمم به پیروزی است، مطمئناً نباید مشکل بزرگی باشد. استقلال علاوه بر بازیکنانی که تاج را از آن خود کردند، افراد ارزشمند دیگری نیز دارد که می توانند جای خالی بازیکنان کرونا را بگیرند. این یکی از چالش هایی است که کادر فنی باید بر آن غلبه کند. استقلال تا اینجای کار با قدرت بر مشکلات فائق آمده است. 5 تساوی متوالی برای همه پیشکسوتان و هواداران نگران کننده بود اما استقلال با 4 پیروزی متوالی توانست به اوج بازگردد. در دیدار قبلی جام حذفی استقلال با 90 شرایط سخت از ارومیه گذشت و مطمئنم این بار استقلال از این چالش تاج عبور کرده و با موفقیت و قدرت به ادامه رقابت ها باز خواهد گشت.

چگونه می توانید اینقدر مطمئن باشید؟

به خاطر تعطیلات پیش رو در لیگ برتر. این اتفاق در بهترین لحظه ممکن رخ داد و استقلال حالا این فرصت را دارد که در سه هفته پس از تعطیلی لیگ به روزهای خوب بازگردد. اگر این اتفاق در نیم فصل یا در بازی برگشت رخ دهد که باید هر 4 روز یک بار بازی کنید، قطعا شرایط سخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید