پیشکسوت پرسپولیس: فرهاد مجیدی باید از کادرفنی جدا شود

پیشکسوت پرسپولیس: فرهاد مجیدی باید از کادرفنی جدا شود

عباس کارگر در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: روی کاغذ شانس پرسپولیس برای قهرمانی بسیار کم است اما فوتبال مشخص نیست. 6 بازی دیگر باقی مانده و این احتمال وجود دارد که اتفاقی بیفتد.

وی در خصوص حذف سرخپوشان از جام حذفی نیز گفت: از این اتفاق خوشحال شدم زیرا اگر آنها صعود کنند تمرکزشان در لیگ برتر از بین می رود و کار را رها می کنند. دوست دارم برای ششمین بار قهرمان لیگ شوم و اتفاق بسیار ویژه و خوبی خواهد بود. من هنوز شانس برنده شدن دارم. درست است که تیم از هر نظر مشکل دارد اما قهرمانی دور از دسترس نیست.

کارگر با اشاره به اعتراض استقلال به داوران و حکم فرهاد مجیدی گفت: ابتدا فکر می کردم گل آرمان رمضانی درست است و داور اشتباه نگرفت، اما بعدا فیلمی دیدم که نشان می داد بازیکن استقلال خطا داد و داور اینطور شد. 100% درسته او سوت می زند. سرمربی استقلال گفته بود اگر گل آرمان رمضانی درست نباشد از کادرفنی جدا خواهد شد. او مردانه به قول خود عمل می کند. همه داوران تایید کردند که تصمیم قاضی درست بوده و حالا که اشتباه مجیدی ثابت شده به قولش می ماند.

بازیکن سابق پرسپولیس یادآور شد: من برای تیم خود منطقی صحبت می کنم و حمایت بی مورد ندارم. این تیم اصلا مال پارسال نیست و انگار اهمیتی نمی دهند. از وضعیت مالی آنها اطلاعی ندارم اما در زمان ما پولی به ما ندادند. بالاخره خدای ناکرده اینها همه میلیاردها دلار زیر پایشان هستند و وضع مالی خوبی دارند. این دوره را با تمام وجود به نام مردم و پیراهنی که می پوشید بازی کنید تا ششمین قهرمانی را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید