انتقال این ستاره ملی پوش به استقلال روی آنتن است!

انتقال این ستاره ملی پوش به استقلال روی آنتن است!

محمدرضا خالدآبادی در فصل گذشته و پیش از پایان نیمه اول دروازه بان اول هواداران شد و با اینکه تنها 21 سال سن داشت و اولین تجربه حضورش در لیگ برتر را چشید اما با ارائه نمایش های خوبی مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفت.

خالدآبادی در تیم جوانان پرسپولیس حضور داشت اما وقتی راهی برای ورود به تیم بزرگسالان سرخ ها پیدا نکرد به این تیم پیوست و پس از دو فصل نیمکت نشینی و نیمکت نشینی در آن تیم تبدیل به چهره شد و حالا در آستانه پوشیدن آبی

خالد پس از پایان فصل به تیم ملی امید دعوت شد و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز می درخشد. او در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که در عراق برگزار شد عملکرد شایسته ای داشت و با نشان دادن مهارت خود در مهار پنالتی به ایران کمک کرد تا به فینال راه پیدا کند و نام خود را بار دیگر بر سر زبان ها انداخت.

این دروازه بان دهه 80 در روزهای اخیر مورد توجه جدی سرمربی و کادرفنی استقلال قرار گرفته و علی امیری، جانشین استقلالی ها برای انتقال خالد مبلغ قابل توجهی با کانون هواداران به توافق رسیده است اما اتفاقات چند روز گذشته و بعد از استعفای کریمی و امیری این انتقال را که تقریبا قطعی بود به تاخیر انداخت.

نکته جالب اینکه هوادار و استقلال حتی بر سر رقم نهایی و شرایط پرداخت هم به توافق رسیده بودند اما شرایط به گونه ای پیش رفت که خالدآبادی در روزهای اخیر در تمرینات پیش فصل هوادار شرکت کرد.

استقلال در حال حاضر علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر را به عنوان دو دروازه بان جوان در اختیار دارد اما رضایی از لیست امید عبور کرد و در صورت از سرگیری انتقال خالد به استقلال، این باشگاه دو دروازه بان تیم ملی امید خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید