انتقال خبرساز ستاره ارزنده قرمزها لغو شد!

انتقال خبرساز ستاره ارزنده قرمزها لغو شد!

فرنکی دی یونگ به مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کرده که به دنبال جدایی نیست و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد. اریک تن هاچ، سرمربی منچستریونایتد به دنبال تقویت خط میانی خود با فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا است و می خواهد دوباره با شاگرد سابق خود در تیمی غیر از آژاکس کار کند. با این حال دی یونگ تمایلی به پیوستن به منچستریونایتد ندارد و می خواهد به کار خود در بارسلونا ادامه دهد و خودش را ثابت کند. او اخیرا این موضوع را به مدیران بارسا اطلاع داده و از آنها خواسته که به فروش او فکر نکنند.

به گزارش ادو پولو، گزارشگر اسپانیایی نزدیک به بارسلونا، ژاوی، سرمربی بارسلونا و متئو آلمانی، مدیر ورزشی این باشگاه اخیرا با فرانکی دیونگ دیدار و درباره مشکلات اقتصادی باشگاه و مزایای جدایی او توضیح دادند.

اما ستاره هلندی با بی توجهی به این حرف ها بر ماندن در بارسا تاکید کرد و اعلام کرد که مسئولیتی در قبال وضعیت بد اقتصادی باشگاه ندارد. فابریزیو رومانو، گزارشگر نقل و انتقالات اروپایی با تایید این موضوع گفت که وضعیت دی یونگ تغییری نکرده و با وجود اینکه بارسلونا و منچستریونایتد هر روز به توافق نهایی نزدیک می شوند، این بازیکن اصرار دارد در نیوکمپ بماند.

دیدگاهتان را بنویسید