پرسپولیس تسلیم نمی شود ستاره ارزنده استقلال کم رنگ می شود؟

پرسپولیس تسلیم نمی شود  ستاره ارزنده استقلال کم رنگ می شود؟

مذاکرات باشگاه استقلال با سانتا کلارا برای جذب محبی به خوبی پیش رفت و این انتقال در آستانه نهایی شدن بود اما یک حادثه این روند را متوقف کرد.

یکی از سهامداران باشگاه سانتا کلارا که رابطه خوبی با باشگاه استقلال داشت، پل ارتباطی خوبی بین آبی ها و تیم پرتغالی ایجاد کرد. این مرد که پشت انتقال محبی بود، حالا سهام خود را فروخته و از گروه سانتا کلارا جدا شده است.

به همین دلیل روند مذاکرات استقلال و باشگاه پرتغالی با مشکل مواجه شده و باید دور جدیدی از مذاکرات با تیم مدیریتی این باشگاه پرتغالی برای انتقال او آغاز شود. در حال حاضر علاوه بر استقلال، تیم های سپاهان و پرسپولیس نیز جدب محیبی را می خواهند.

باشگاه استقلال اما به مدیران سانتا کلارا پیشنهاد داده است که قرارداد محبی را برای دو سال دیگر تمدید کرده و او را به آبی ها قرض بدهند.

محبی در حال حاضر دو فصل دیگر با این تیم پرتغالی قرارداد دارد و مدیران سانتا کلارا او را برای یک فصل به تیم های دیگر قرض می دهند.

در صورتی که سانتاکلارا قرارداد محبی را دو سال دیگر تمدید کند، او در مجموع چهار سال با ستاره ایرانی همکاری خواهد کرد و بر اساس پیشنهاد جدید استقلال، انتقال قرضی دو ساله او امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید