عیارلو تسلیم نمی شود. دو ستاره بزرگ در راه استقلال

استقلال فصل نقل و انتقالات پرباری را پشت سر گذاشت و مصطفی ازهرلو، مدیرعامل آبی ها موفق شد چند ستاره لیگ برتری را به خدمت بگیرد و البته محمد محبی و کاوه رضایی را به فوتبال ایران بازگرداند و آبی پوشان کند.

این در حالی است که استقلال به جز حسین زاده که بند جدایی در قراردادش داشت و دانشگر که در زمینه مالی با آبی ها به توافق نرسید، توانست با تمام ستاره هایش تمدید کند. البته در این بین تمایلی برای تمدید قرارداد وریا غفوری وجود نداشت. با این حال آبی‌ها ساختار اصلی تیم خود را حفظ کرده‌اند و با خرید چندین ستاره از هم اکنون یکی از پرگل‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند.

استقلالی ها که در فاز هجومی خود مهره های زیادی به ارمغان آورده اند اما همچنان به پست وینگر نیاز دارند، در این بین اخباری از بازگشت مهدی کایدی به این تیم به گوش می رسد. در واقع پس از قرار گرفتن ستاره سابق استقلال در لیست خروجی الاهلی، عیارلو تصمیم گرفت این بازیکن را در آستانه جام جهانی به ایران بازگرداند.

انتقالی که استقلال را به پر ستاره ترین تیم در فاز هجومی سال های اخیر تبدیل خواهد کرد. باشگاه استقلال گزارش می دهد که مذاکرات با مهدی قیدی موفقیت آمیز بوده و آبی ها اکنون در تلاش هستند تا رضایت نامه الاهلی را برای این انتقال جلب کنند.

اما این پایان کار نقل و انتقالات استقلال نخواهد بود. آگرلو که امسال یک تیم مدعی را برای تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر به میدان فرستاده است، به دنبال رفع یک نقطه ضعف استقلال است. آبی ها در خط دفاعی فقط صالح حردانی را در پست دفاع راست دارند و حالا تنها دغدغه ساپینتو و مدیرعامل استقلال جذب بازیکن در آن منطقه از زمین است.

گفته می شود مدیران باشگاه استقلال در روزهای آینده در حال مذاکره برای جذب این مدافع راست هستند. آبی ها مذاکرات خود را در زیر چراغ خاموش دنبال می کنند و احتمالا به زودی بازیکن مورد نظر خود را معرفی خواهند کرد.

مدیرعامل استقلال به این ترتیب با امضای قرارداد با این 2 بازیکن پرونده نقل و انتقالات تیمش را می بندد. تیمی پر ستاره که می تواند از اینجا به بعد مدعی قهرمانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید