سرمربی استقلال تسلیم نمی شود

سرمربی استقلال تسلیم نمی شود

ریکاردو ساپینتو پس از برد استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در نیمه اول خوب رفتار کردیم، جنگیدیم و بازی را کنترل کردیم اما متاسفانه در 30 دقیقه پایانی بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم.

وی افزود: توپ های زیادی را افشا کردیم و به نظر می رسید اعتماد به نفس نداشتیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم تا آرامش خود را حفظ کنند و خودشان را باور کنند. بازی های باکیفیتی انجام دادیم. باید تحرک و سرعت خود را افزایش می دادیم. می دانستیم حریف هم خوب بازی می کند و توان مبارزه دارد. زمین چمن نیز سرعت بازی را افزایش داد و طولانی بود. برای تیم هایی که یک بازی کنترلی دارند و سریع بازی می کنند خوب نیست.

ساپینتو گفت: من یک چیز را برای استفاده از فاصله بین خطوط ثابت کردم. در نیمه دوم بازی را سریع شروع کردیم. ما بیش از 18 قدم به عقب ظاهر شدیم. موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم، اما باز هم شایسته پیروزی بودیم. با کاری که در نیمه دوم انجام دادیم شایسته پیروزی بودیم. حریف به دنبال سوء استفاده از اشتباهات ما بود. آنها می خواستند از هر موقعیتی برای ایجاد خطر برای درب ما استفاده کنند.

سرمربی استقلال گفت: از نیمکت مان چیزی ندیدم. حتی یک پنالتی هم نبود. دو پنالتی بود. ابتدا در قائدی و سپس در ماه رمضان. من سه بازیکن را برای بازی بعدی از دست دادم. چیزی که من دیدم این بود کارت زرد اشتباهه! این چیزی است که من دیدم.

ساپینتو با بیان اینکه به دلیل بازی خوب صنعت نفت و اشتباهات بازیکنان تیمش سه بازیکن خود را از دست داد، گفت: بازیکنان تیم نفت واقعا جسارت زیادی دارند، روحیه جنگندگی بالایی دارند. آنها معتقد بودند که می توانند کاری علیه تیم ما انجام دهند. از اشتباه دفاعمان استفاده کنیم و با توپ کارهای خوبی انجام دهیم تا مستحق برد باشیم. آنها خوب جنگیدند و شجاع بودند. بازی بسیار سختی برای ما بود اما همانطور که گفتم هر بازی سخت است. برای گلزنی باید از موقعیت ها استفاده کرد.

وی درباره اینکه استقلال شانسی برای گلزنی نداشت تا مستحق برد باشد، گفت: پنالتی داشتیم. این نظر شماست!

ساپینتو با بیان اینکه اگر این پنالتی برای تیم خودش اعلام می شد به داور اعتراض نمی کرد، تصریح کرد: پنالتی پنالتی است. پنالتی اول را باید داور می گرفت اما من به حرف شما احترام می گذارم.

دیدگاهتان را بنویسید