میز مذاکره را ترک نمی کنیم، اما تسلیم زیاده خواهی نمی شویم

ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781549

رئیس جمهور گفت: همان طور که گفتیم میز مذاکره را ترک نمی کنیم، اما با زیاده خواهی هایی که به دنبال آسیب رساندن به منافع ملت ما هستند، مقابله خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم شهیدپرور سمنان و با گرامیداشت یوم الله 13 آبان در یادواره شهدای 13 آبان گفت: از شما تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس جمهور با قدردانی از اقدامات شایسته سپاه پاسداران در بازپس گیری نفتکش ایرانی، گفت: این اقدام دزدی از آمریکا در افکار عمومی اقدامی زشت و زشت بود.

وی با اشاره به اینکه سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران 40 سال نیست و این دشمنی بیش از 70 سال است، گفت: با این تفاوت که در 30 سال اول آمریکا منافع مردم ایران را غارت کرد. کودتاها و حمایت های دست نشانده او موفق شد، اما در 43 سال گذشته پس از انقلاب، برنده این عرصه در برابر دشمنی بی پایان آمریکایی ها، ملت ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مذاکراتی که در نظر داریم مذاکرات نتیجه محور است، گفت: از مطالبه به حق ملت ایران یعنی عقب نشینی نخواهیم کرد. لغو تحریم های سرکوبگرانه.»

رئیسی گفت: همانطور که گفتیم میز مذاکره را ترک نمی کنیم، اما با زیاده خواهی هایی که به دنبال آسیب رساندن به منافع ملت ما است، مقابله خواهیم کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم ایران همواره اقدامات مداخله جویانه و آزاردهنده آمریکایی ها در منطقه از جمله رفتار اخیر آنها را محکوم کرده اند، گفت: بله.

رئیسی در پایان اذعان داشت: به هیچ وجه از منافع ملت ایران عقب نشینی نمی کنیم، هم برای رفع تحریم ها و هم برای رفع تحریم ها تلاش می کنیم.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر بر ایستادگی خود در برابر آرمان های انقلاب تاکید کردند و پیام خود را مبنی بر عدم تسلیم در برابر ظالمان و مستکبرین جهان سر دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید