سکوت در برابر زیاده خواهی مزخرف است/ ایران تحقیر نمی شود

ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781562

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته و صحبت علیه آمریکایی ها گفت: سکوت در برابر حماقت بیش از حد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز در مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با بیان اینکه دلایل زیادی برای مبارزه با استکبار وجود دارد، گفت: یکی از مهم ترین دلایل نبرد است. یعنی ما پیروی می کنیم قرآن هم در این کتاب آسمانی می فرماید که اگر کسی با شما وارد جنگ شد و روی موقعیت اجتماعی و ثروت و جوانی کشور تمرکز کرد، باید انتقام بگیرد.

وی ادامه داد: باید با نظام استکباری مبارزه کنیم تا جلوی اغتشاشات را بگیرد چرا که تا زمانی که اغتشاش باشد مبارزه قطعا ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام نوری افزود: تعبیر دیگری از قرآن نیز می گوید که اگر دشمنان دست از شما برنداشته اند، صلح را نپذیرفته اند، آرامش جامعه را زیر پا می گذارند، قطعا چاره ای جز مقاومت نیست و باید بیرون بروید. با تمام توانش در پیش زمینه است.»

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ما مسئول مبارزه با کسانی هستیم که دست از سرما برنمی دارند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران کشور جنگ و درگیری نیست، بلکه اگر دشمنان بخواهند. برای برانگیختن درگیری با نظام ایران با تمام توان با آنها مبارزه خواهد کرد.

وی گفت ایران کشور جنگی نبوده و آغازگر دشمن بوده است. وی گفت: در دوران انقلاب آمریکا به دنبال سرکوب نظام بود. به آنها اجازه ورود به حریم هوایی کشور داده شد به طوری که اگر کودتای نوج در پادگان همدان انجام می شد قطعاً ملت ایران را با مشکلات زیادی مواجه می کرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه نظام استکباری در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی ایران حامیان زیادی برای انجام اغتشاشات خود علیه کشور داشت، افزود: مورد توجه است.

حجت الاسلام نوری یادآور شد: با راه اندازی داعش و فعالیت آن ها در سوریه، لبنان و عراق، هدف اصلی را رسیدن به ایران اعلام کردند، بنابراین نمی توان در مقابل آن کشور سکوت کرد.

وی گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی و در جنگ هشت ساله با عراق تحریم ها را علیه ایران هدف قرار داده اند، در واقع جنگ با نظام استکباری بوده است. در آمریکا، اروپا از عراق برای شکست ایران حمایت کرد.»

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی که مایه افتخار نظام و سرمایه مردم و نظام بود به دستور مستقیم ترامپ به شهادت رسید و ملت قطعا تحمل و سکوت را ندارند.

وی گفت: آمریکایی ها در آستانه 13 آبان با سرقت نفتکش ایرانی می خواستند مردم و نظام را بدنام کنند اما مردم ایران طبق آیات قرآن باید در مقابل مستکبرین ایستادگی کنند و از حقوق خود دفاع کنند.”

حجت الاسلام نوری گفت: زمانی که آمریکا در ایران تصمیم گرفت و با انگلیس، شوروی سابق در پایتخت ایران برای کشور جلسه گذاشت، تمام شد و ما قدردان این عظمت و افتخار هستیم و مدیون ولایت امام خمینی (ره) هستیم. عظمت ملت ایران و رفع ذلت های قبلی.

وی گفت: امروز با رهبری ولی فقیه، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران با تجاوز مقابله خواهند کرد و امروز ملت ما ملتی با افتخار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید