مقاومت تنها راه مقابله با زیاده خواهی های غرب است


ساعت: 18:44
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911199

رئیس جمهور در دیدار با هیئت عالی رتبه ونزوئلا گفت: موضع ملت های مستقل بار دیگر ثابت کرد که مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده خواهی های غرب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار «معاون رئیس‌جمهور و وزیر علوم»، «وزیر حمل‌ونقل» و «وزیر کشاورزی و اراضی» ونزوئلا، با ابراز خرسندی از پیشرفت روابط تهران و کاراکاس در همه زمینه‌ها، به ویژه در اجرای موفق کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور گفت: ظرفیت های متنوع و گسترده اقتصادی، علمی و انرژی ایران، همکاری های دوجانبه و چندجانبه با جمهوری اسلامی ایران را برای ملت ها مفید می کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از مقاومت مردم ونزوئلا در برابر زیاده خواهی های نظام تاکید کرد: آمریکایی ها فکر می کردند با تهدید و تحریم می توانند جلوی ملت ها را بگیرند. اما موضع ملت های مستقل آنها را وادار به عقب نشینی کرد و بار دیگر ثابت کرد که مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده خواهی های غرب است.

رامون بلاسکوئز وزیر حمل و نقل ونزوئلا نیز با ارائه گزارشی از برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا پس از 8 سال وقفه گفت: توافقات خوبی در این مذاکرات برای گسترش همکاری ها در زمینه های مختلف صورت گرفته است. حمل و نقل، کشاورزی، انرژی و فناوری.

رئیس ونزوئلا کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور نتایج مذاکرات را برای گسترش روابط تجاری تهران و کاراکاس مهم ارزیابی کرد و از تقویت همکاری های علمی و آموزشی بین دو کشور استقبال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید