رئیسی: میز مذاکره را ترک نمی کنیم اما با زیاده خواهی مخالفت می کنیم

رئیسی: میز مذاکره را ترک نمی کنیم اما با زیاده خواهی مخالفت می کنیم

روز جدید رئیس جمهور گفت: میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد، اما با زیاده خواهی هایی که منجر به از بین رفتن منافع مردم ایران می شود نیز مخالفت خواهیم کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه با حضور سرزده در اجلاس آبان آبان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز استکبار ستیزی اظهار داشت: سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران 40 سال نیست، بلکه این دشمنی است. بیش از 70 سال؛ با این تفاوت که در 30 سال اول، آمریکا با کودتا توانست منافع مردم ایران را غارت کند و از دیکتاتورها حمایت کند، اما در 43 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، ملت ایران در نبرد با آن پیروز شده است. اقدام نظامی بی پایان آمریکا

رئیس جمهور مردم سمنان در مصلای این شهر با بیان اینکه 13 آبان یادآور پرچم امام در مبارزه با استکبار خارجی و ظلم داخلی است، گفت: مردم ایران همواره مداخله گر و مزاحم آمریکایی ها در منطقه از جمله آنها را محکوم کرده اند. و همواره قدردان پاسخ های هوشمندانه و مقتدرانه پاسداران غیور در مرزهای عزت و استقلال کشور هستیم.

رئیس جمهور همچنین به تاریخ آغاز مذاکرات برای رفع تحریم های سرکوبگرانه علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: مذاکرات ما مذاکراتی نتیجه محور است و از درخواست درست مردم ایران مبنی بر لغو تحریم های سرکوبگرانه کوتاه نخواهیم آمد. “

رئیسی گفت: همانطور که ایران قبلا گفته است، ما از میز مذاکره خارج نخواهیم شد، اما با زیاده خواهی هایی که به ضرر منافع مردم ایران است مخالفت خواهیم کرد.

رئیسی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه از منافع مردم ایران عقب نشینی نخواهیم کرد، گفت: در عین حال هم رفع تحریم ها و هم خنثی سازی تحریم ها را دنبال می کنیم.

رئیس جمهور همچنین با حضور در مصلای سمنان، طرح نیمه کاره مصلای این شهر را که سال هاست در دست ساخت است، بررسی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید