انتقال مهمات از قطر به مصر طولانی شد/ اعزام تیراندازان به 2 مسابقه بین المللی ادامه دارد


ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1812319

تا پایان سال قطعا جلسه فوق العاده فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: سال آینده بازی های آسیایی 2022 را داریم و قبل از آن مسابقات جام جهانی برزیل در اردیبهشت، باکو خرداد و کره را در تیرماه خواهیم داشت و دو اردوی تدارکاتی نیز در نظر گرفته ایم.

سیدجعفر موسوی; دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا، درباره وضعیت مالی فدراسیون و بدهی 30 میلیاردی آن گفت: در بحث حساب های مالی تخلفات مختلفی وجود دارد. او هم بدهی دارد.

وی افزود: به خزانه داری و نیروهای مالی دستور داده ایم ظرف یک هفته این موارد را بررسی و شفاف سازی کنند. سپس منابع را شناسایی و انتخاب می کنیم تا به مرور زمان پرداخت ها انجام شود و خدای ناکرده مشکلی از این بابت پیش نیاید.

موسوی در خصوص دلیل عدم اعزام جوخه های تیراندازی به مصر گفت: ویزای ما ظهر شنبه رسید در حالی که جام جهانی از ظهر یکشنبه آغاز شد. چون مصر در ایران سفارتی ندارد و ما سفارتی داریم که از منافع ما محافظت می کند. ویزا دیر رسید و شرایط دیگری هم پیش آمد که به این مسابقات نرسیدیم.

وی گفت: پروازها از دوحه بود، اما چون بلیت نداشت و شرکت هواپیمایی قطری نیاز به هماهنگی زیادی برای انتقال سلاح و مهمات به مصر داشت، نتوانستیم در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام دهیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: همچنین بحث قرنطینه Omicron و تست PCR در قطر وجود داشت که با وجود محدودیت ها امکان استقرار آن وجود نداشت. البته کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در این راستا با ما همکاری کردند.

وی گفت: مصر کشوری بسیار سختگیر در زمینه صدور ویزا است و یک پروسه 45 روزه در نظر گرفته شده است. اگرچه من و تیم قبلی از وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه برای صدور ویزا کمک گرفتیم، اما ویزای مصر دقیقا یک روز قبل از سفر رسید. شاید بدون این حمایت ها، ویزا صادر نمی شد.

موسوی درباره تغییر این تورنمنت مهم گفت: جلسات متعددی با کمیسیون های فنی و هیات رئیسه داشتیم. سال آینده بازی های آسیایی 2022 را خواهیم داشت و قبل از آن مسابقات جام جهانی برزیل در اردیبهشت، باکو در ژوئن و کره را در تیرماه خواهیم داشت و دو اردوی تدارکاتی نیز در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه گفت: ممکن است مسابقات برزیل به دلیل مسافت و مشکلات مالی در شورای برون مرزی مطرح نشود اما دو اعزام دیگر همچنان پابرجاست. در نظر داریم در مسابقات جوانان در آلمان یک اردوی آماده سازی برای بزرگسالان داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص برگزاری جلسه فوق العاده گفت: در این جلسه دستور رسمی بدهید.

وی در خصوص حضور در بازی های کشورهای اسلامی گفت: میزبان تنها زمین پروازی را در لیست مسابقات قرار داد و در دیدار با کمیته ملی المپیک مقرر شد این تیم با هیئت متعادل به قونیه اعزام شود. در چند سال آینده، «تیم بعد از انتخابات معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید