انتقال پول به طلبکاران خارجی استقلال این بار چگونه بدون مشکل انجام شد؟

با اعلام رسمی باشگاه استقلال بالاخره بدهی 3 طلبکار خارجی این باشگاه و در راس آنها استراماهونی سرمربی سابق آبی ها پرداخت شد تا هواداران این تیم نگران نباشند. تخلفات فیفا

این در حالی است که باشگاه استقلال در چند سال گذشته برای انتقال پول به خارج از کشور مشکل داشت اما این بار بدون مشکل اتفاق افتاد که در نوع خود قابل توجه است.

پس از اخذ مجوزهای لازم برای تامین پول لازم، پرداخت و انتقال وجه برای تسویه بدهی های خارجی باشگاه استقلال به طور کامل توسط بانک شهر انجام شد و آن بانک از طریق نمایندگی های خود در امارات و قطر مطالبات سه طلبکار استقلال را مستقیماً ارسال کرد. به حساب خود واریز خواهند کرد.

به این ترتیب به نظر می رسد برخلاف سال های گذشته که انتقال وجه از طریق صرافی ها و حتی افراد مختلف انجام می شد و همواره مشکلات و عوارض مختلفی را برای استقلال به همراه داشت، این بار استفاده از روش مطمئن باشگاه استقلال یکی از مشکلاتی است که در گذشته رخ داده است. . دیده شد، ذخیره شد.

قرار است هفته آینده باشد و با پایان تعطیلات بانک شهر پس از دریافت تاییدیه سپرده ها، مدارک مربوطه را در اختیار باشگاه استقلال قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید