انجام پروژه ای با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی شهرکرد


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885112

مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

احمدرضا محمدی گفت: احداث رینگ اصلی بین مخازن (غرب به شرق) و رسوب گذاری شبکه آب شرب شهرکرد با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان زیر زمین گذاشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه عملیات احداث رینگ اصلی بین مخازن (غرب به شرق) و رسوب گیری آب شرب. شبکه شهرکرد گفت: اجرای این پروژه کمک شایانی به رفع مشکل تامین آب برخی از محلات مرکز چهارمحال و بختیاری می کند.

محمدی به اجرای این طرح در آینده نزدیک در سایر نقاط شهر اشاره کرد و افزود: برای این پروژه 22 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که 15 میلیارد تومان آن صرف خرید لوله و اتصالات و بودجه شده است. برای اجرای این پروژه 7 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی طول خط را 3500 متر عنوان کرد و اظهار داشت: اندازه لوله این پروژه چدن داکتیل 400 تا 300 میلی متر است که متناسب با محدوده پروژه طراحی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از همکاری اعضای شورای اسلامی، محل تامین اعتبار این طرح تبصره 3 و تنش وزارت نیرو را نیز برشمرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید