انفجار بمب انتقالی; ستاره ایرانی در سری آ

امین اسماعیل نژاد فصل سختی را در لیگ برتر والیبال پشت سر گذاشت. او که در مسابقات کشوری سال گذشته عملکرد درخشانی داشت، انتظار داشت با رفع مشکلات مربوط به دوران سربازی بتواند در تیمی که دوست دارد به میدان برود اما همه چیز مطابق میل او پیش نرفت و امین تا پایان عمر در پاس گرگان ماند. پایان لیگ و اتفاقاً با عملکرد معظم له این تیم به نیمه نهایی مسابقات راه یافت.

اسماعیل نژاد ستاره بی چون و چرای والیبال ایران در لیگ ملت های سال گذشته بود. او یکی از مهمترین ارکان موفقیت تیم ملی در لیگ ملت ها به شمار می رفت و عملکردش مورد تمجید بزرگان والیبال جهان از جمله ویتال هاینن، سرمربی سابق تیم ملی لهستان قرار گرفت.

خط دفاعی تیم والیبال بانوان ایران این روزها به دور از حواشی و اتفاقاتی که در یک سال گذشته برایش رخ داد، با جدیت به کار خود در آماده سازی تیم ملی پرداخت. او قطعا انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت سال گذشته خواهد داشت.

در ابتدا به نظر می رسید که انگیزه مضاعفی داشته باشد چرا که قصد دارد در رقابت های ملی بدرخشد تا خود را برای حضور در یکی از باشگاه های مطرح اروپایی آماده کند اما حالا به نظر می رسد این ستاره والیبال ایران تیم خود را برای فصل آینده E نیز انتخاب کرده است. .

همانطور که اسماعیل نژاد پیش از این از علاقه خود برای حضور در بهترین لیگ جهان یعنی سری آ خبر داده بود، حالا قراردادش با تیم بزرگ حاضر در این لیگ نهایی شده است. به نظر می رسد امروز امین اسماعیل نژاد رسما با یک باشگاه سرشناس و رقابتی ایتالیایی در سری آ قرارداد امضا کرد که به درخواست این باشگاه و به دلیل مشکلات اسپانسری و حقوق تصویر، نام تیم جدید اسماعیل نژاد در تاریخ 11 خرداد به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید