سرنوشت تلخ بمب نقل و انتقالات استقلال; یک سری خطا

سرنوشت تلخ بمب نقل و انتقالات استقلال;  یک سری خطا

تراکتورسازی روز جمعه در حساس ترین دیدار هفته به مصاف سپاهان می رود تا به نوعی در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد. این در حالی است که طبق معمول هفته های اخیر کاوه رضایی در تمرینات تراکتورسازی غایب بوده و با نظر پاکو خمس به طور کامل از لیست تیم خارج شده است. مهاجمی که زمانی آرزوی قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا یعنی بلژیک را در سر داشت و حالا نمی تواند تا پایان فصل حتی یک دقیقه برای تیمش بازی کند.

کاوه و یک سری اشتباهات

درخشش پشت سر هم ذوب آچان و استقلال پای مهاجم فنی آبی ها را به اروپا باز کرد و این مهاجم در سال 2017 راهی بلژیک شد.رضایی در شارلوا هم درخشید تا کلوب بروژ قهرمان بلژیک با این مهاجم ایرانی موافقت کند. شارلوا با 5 میلیون یورو و انجام گران ترین نقل و انتقالات زمان «لیگ مشتری». البته این انتقال برای رضایی خوشایند نبود و از همان فصل سقوط این مهاجم ملی پوش آغاز شد.

کاوه رضایی: تبعید از اینجا، ترک از آنجا!

او دوباره به صورت قرضی به شارلوا بازگشت، اما نمی‌توانست همینطور باشد و انتقال به یک تیم دسته دومی بلژیک به نام اودورلی لوون اولین تصمیم بد رضایی بود. اودورلی لوون نتوانست رضایی را از باتلاقی که در آن گرفتار شده بود نجات دهد و کاوه پس از 5 سال تصمیم گرفت به ایران بازگردد.

رضایی به استقلال بازگشت اما به دلیل پر بودن لیست آبی ها نتوانست قراردادش را با این تیم فوتبال ثبت کند؛ انتخابی که بدون عقل سلیم رضایی و مدیر برنامه هایش انجام شد و البته اشتباه بعدی مهاجم روزهای تیم ملی را رقم زد؛ با توافق استقلال و تراکتورسازی، این مهاجم راهی تبریز شد و رضایی پس از عملکرد تقریبا خوب در تراکتورسازی تصمیم گرفت قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرده و به استقلال بازگردد. فدراسیون فوتبال این مجوز را به او نداد و کاوه نتوانست آبی پوش شود. البته او با این تصمیم اشتباه پل های پشت سرش را خراب کرده بود و پاکو خمس به 23 بهمن اعلام کرد که دیگر جایی در لیست تراکتورسازی ندارد.

خانه مهاجمی که قهرمان بلژیک شد

تقریبا 2 ماه از تصمیم سرمربی تراکتورسازی اسپانیا می گذرد و رضایی حتی در آماده سازی این تیم هم جایی ندارد. او با وجود اینکه با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، در 6 بازی دو گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند تا جبران کند. سلسله تصمیمات بد رضایی باعث شد او در خانه بماند و حتی با تیم تمرین نکند.

دیدگاهتان را بنویسید