انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تحت تأثیر قرار داد


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805437

انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و شعار حکومت اسلامی؛ او نه تنها رژیم طاغوتی را سرنگون کرد، بلکه معادلات جهانی را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران هستیم، انقلابی کم نظیر به رهبری امام خمینی (ره) و شعار حکومت اسلامی که نه تنها رژیم طاغوتی را سرنگون کرد، بلکه معادلات جهانی را تحت تأثیر قرار داد.

جمهوری اسلامی در چهل و سومین سال حیات خود اگرچه با چالش های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مواجه بود، اما با حمایت مردم، درایت رهبری و عنایات خداوند متعال، نه تنها بر این فراز و نشیب ها فائق آمد. ، بلکه تعریفی جدید از نمایندگی اسلام به دولت های منطقه و جهان است.
استقلال سیاسی وظیفه اصلی جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای منطقه و استقلال سیاسی است و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اصول و اعتقادات مردم و اراده آنهاست و از حمایت مردم برخوردار است. آنها عمدتاً سلطنتی و بدون حمایت مردمی هستند و عموماً پایگاه ملی ندارند.
مزیت دیگر جمهوری اسلامی نسبت به کشورهای منطقه این است که در رأس حکومت فردی قرار دارد که بر اساس آموزه ها و اعتقادات دینی، نایب امام در زمان غیبت امام زمان(عج)، یعنی. وکیل جامع الشرایط، در حالی که کشورهای منطقه چنین امام حکیمی وجود ندارد که آنها را به پیچ و خم مشکلات بکشاند.

یکی دیگر از ویژگی های استقلال کشورمان از کشورهای منطقه برگزاری انتخابات مستقل و بدون دخالت بیگانگان است در حالی که کشورهای منطقه حتی نمی دانند انتخابات به چه معناست.

یکی از امتیازات نظام مستقل ایران نسبت به کشورهای منطقه، استقلال سیاست خارجی است.
یکی از ویژگی های کشور ما نسبت به کشورهای منطقه، کنترل و نظارت شهروندان بر اداره مردان است و دستگاه های دولتی و نظارت دولتی بر مردم یکی از ویژگی های فرهنگ سیاسی در هر کشوری است که در کشور ما.

به امید پیوستن انقلاب ما به انقلاب امام زمان

مریم آهون، فعال عمومی و فرهنگی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید