تسهیلات 50 درصد مدارس البرز فرسوده و دارای نقص اساسی است/ نوسانات دلار و اوراق 32 پروژه در استان را تحت تأثیر قرار داد.

ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793648

رحمان درکی گفت: بیش از 900 فضای فیزیکی داریم که 50 درصد آنها بسیار قدیمی هستند و تجهیزات آنها ایرادات جدی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش البرز درباره نگرانی والدین در خصوص تاج و سیستم گرمایشی مدارس گفت: متاسفانه اکثر مدارس قدیمی هستند.

رحمان درکی با اشاره به اینکه زیرساخت های مدارس برای ارائه خدمات مناسب نیست، افزود: بیش از 900 فضای فیزیکی داریم که 50 درصد آنها بسیار قدیمی هستند و تجهیزات آنها دارای ایرادات اساسی است که در 2 سال گذشته آنها را استانداردسازی کرده ایم. “

وی گفت: سال گذشته حدود 30 میلیارد تن برای تجهیز و استانداردسازی مدارس البرز هزینه شد، 5 مدرسه در منطقه 4 کرج در موتورخانه دچار نقص فنی شدند و با اعتبار مالی تامین شدند.

درکی با اشاره به اینکه مدارس تاکنون نیمه حضوری بوده است، گفت: در این شرایط از پلار برای جلوگیری از برخورد معلمان و دانش آموزان استفاده می شود، بنابراین با برنامه ریزی های انجام شده تا اوایل هفته آینده، عمده مشکلات این مدارس برطرف خواهد شد. بلند می شود.

معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش البرز در حاتمه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش قابل بهره برداری است و وظیفه ساخت و ساز نوسازی است. متأسفانه 32 پروژه جدید به دلیل نوسانات دلار با مشکل مواجه شده اند و پیمانکاران – به دلیل اوراق قرضه، «پروژه را ترک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید