توجه؛ این مدل تلفن همراه دارای نقص امنیتی است

سامسونگ اخیرا آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای مدل‌های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده منتشر کرده است.

این به روز رسانی پس از انتشار نقص امنیتی می 2023 برای سری گلکسی نوت 20 در کشورهای آمریکای لاتین در اوایل این ماه منتشر شد. نسخه سفت‌افزار N98xUSQS4HWE4 شامل اصلاحات امنیتی عمده برای بیش از 70 آسیب‌پذیری موجود در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ است.

وصله امنیتی می 2023 در مجموع 72 نقص امنیتی را برطرف می‌کند که شش مورد از آنها به عنوان آسیب‌پذیری حیاتی طبقه‌بندی می‌شوند که هم گوشی‌های اندرویدی را به طور کلی و هم دستگاه‌های سامسونگ را به طور خاص تحت تأثیر قرار می‌دهند. علاوه بر این، 56 رفع امنیتی به عنوان بالا و 10 مورد به عنوان متوسط ​​طبقه بندی می شوند. شایان ذکر است که سامسونگ قبلاً دو مورد از نقص‌های امنیتی را که Google در وصله امنیتی می 2023 خود در به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2023 خود معرفی کرده بود اصلاح کرده است. علاوه بر این، وصله ارائه شده توسط Google برای دستگاه‌های سامسونگ اعمال نمی‌شود.

از جمله آسیب‌پذیری‌هایی که در این به‌روزرسانی به آن‌ها پرداخته شده است، می‌توان به مشکلات تابع FactoryTest، ActivityManagerService، نشانگرهای هسته در فایل گزارش، مدیریت رشته، GearManagerStub و برنامه Tips اشاره کرد. آسیب‌پذیری‌های امنیتی به مؤلفه‌هایی مانند مودم شانون در پردازنده‌های اگزینوس، بوت‌لودر، اجزای تنظیمات تماس و کنترل دسترسی از طریق AppLock نیز گسترش یافته است. سامسونگ علاوه بر رفع 58 نقص امنیتی که توسط گوگل وصله شده بود، به طور جدی تمامی این آسیب پذیری ها را اصلاح می کند.

به‌روزرسانی امنیتی می 2023 در حال حاضر برای دستگاه‌های سری گلکسی نوت 20 در شبکه‌های Sprint و T-Mobile در ایالات متحده در دسترس است. کاربران می توانند با رفتن به Settings > Software Update و انتخاب Download & Install، به روز رسانی ها را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید