انهدام انبار مهمات و هلاکت 10 تروریست در عملیات روسیه در ادلب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز آشتی روسیه شامگاه سه شنبه از عملیات هوایی و حمله به مواضع تروریست های حیات تحریر الشام در منطقه ادلب خبر داد.

سرهنگ آندری بولدیروف معاون موقت مرکز آشتی روسیه در سوریه با اعلام این خبر گفت: در عملیات نیروی هوایی ارتش در این کشور حداقل 10 تروریست به هلاکت رسیدند و انبارهای مهمات آنها منهدم شد.

به گزارش وب سایت ریانوفسکی، بولدیرف در بیانیه ای توضیح داد: «نیروهای هوافضای روسیه در 17 اکتبر در نزدیکی شهرک های نخلی و خفرزبا در استان ادلب، سه قبضه اسلحه 122 میلی متری D-30، سه توپ ضد هوایی S-60، یک انبار مهمات و انهدام ده تروریست از گروه حیات تحریر الشام که در گلوله باران مواضع ارتش سوریه شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه تروریست های مورد هدف تهدیدی برای امنیت نیروهای امنیتی روسیه بودند، تصریح کرد: در نتیجه حملات هوایی به مخفیگاه های زیرزمینی تروریست ها در نزدیکی مصیبین، 13 تروریست از جمله فرماندهان میدانی ابویوسف الشامی و خالد به هلاکت رسیدند. الیوسف (ابوعمر) و 22 نفر از اعضای این گروه تروریستی به شدت مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: گروه تروریستی جبهه النصره در یک روز گذشته نیز سه بار بخش هایی از منطقه کاهش تنش ادب را گلوله باران کرد. در این حملات یک بار منطقه ای در استان حلب، یک بار منطقه ای در استان ادلب و منطقه ای در استان لاذقیه نیز مورد حمله قرار گرفت.

پیش از این اولگ ایگوروف معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه درباره عملیات هوایی روسیه علیه مواضع تروریست ها گفت: انهدام پناهگاه های زیرزمینی تروریست ها از خرابکاری و اقدامات تروریستی گسترده در تاسیسات نیروهای مسلح این کشور جلوگیری می کند. فدراسیون روسیه در سوریه و امکانات نیروهای فدراسیون روسیه.» ارائه شده توسط دولت سوریه.

دیدگاهتان را بنویسید