عملیات ارتش سوریه در درعا با هلاکت 8 تروریست


ساعت: 03:54
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908006

نیروهای امنیتی دولت سوریه تایید کردند که تروریست ها در استان درعا دستگیر و تعدادی از آنها کشته شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولگ اگوروف، معاون مرکز روسیه برای آشتی سوریه، گفت که در درگیری ها در درعا حداقل هشت شبه نظامی کشته و 15 نفر کشته شدند.

سرلشکر اولگ اگوروف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف های متخاصم در سوریه روز چهارشنبه گفت: نیروهای امنیتی دولت سوریه هشت جنگجو را که در حملات تروریستی علیه غیرنظامیان شرکت داشتند، کشتند و 15 نفر را بازداشت کردند.

درعا همیشه شاهد تحرکات گروه های شبه نظامی و تروریستی است. نیروهای امنیتی سوریه دو هفته پیش مقادیر زیادی سلاح و مهمات از مخفیگاه تروریست های داعش در شهر جاسم واقع در حومه درعا کشف و ضبط کردند. بر این اساس یک منبع امنیتی در درعا گفت: با پایان یافتن عملیات امنیتی علیه داعش در شهر جاسم واقع در حومه شمالی درعا، مقدار زیادی سلاح و مهمات از مخفیگاه های این شهر کشف و ضبط شد. تروریست ها

منابع سوری چند روز پیش از هلاکت چند تروریست داعش از جمله یکی از سرکردگان آنها در حومه شمالی درعا در جریان عملیات ارتش سوریه خبر دادند. در این عملیات که با همکاری ارتش و نیروهای مسلح محلی انجام شد، تعدادی از تروریست های داعش در شهرک جاسم در حومه شمالی درعا کشته و زخمی شدند.

منابع سوری گفتند ایوب فاضل جباوی ملقب به “ابوجهاد” از سرکردگان داعش در میان کشته شدگان است.

دیدگاهتان را بنویسید