انگیزه گلزن پرسپولیس برای حضور در جام جهانی

یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست این تیم است. دانیال که پس از چندین فصل ارتباط با پرسپولیس، بالاخره تابستان امسال به تیم محبوبش پیوست، در تمام دیدارهای این فصل پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و انصافا نتایج بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. اسماعیلی فر با وجود نمایش خوب و 4 پاس گل در این فصل برای هم تیمی هایش جایی در تیم ملی ندارد و کیروش امثال رامین رضایان و صادق محرمی را بر او ترجیح می دهد. حتی در مینی کمپ هایی که بعد از مسابقات لیگ برتر برگزار می شود، خبری از دانیال نیست و این بازیکن با کیفیت فعلا پشت خط تیم ملی است. اسماعیلی فر هر چند از سوی کیروش به تیم ملی دعوت نشد اما امیدوار است و می گوید هر چه خدا بخواهد می شود. با دانیال زننده گل پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل ملوان چطور بود؟

صادقانه بگویم، بازی بسیار سختی بود و ملوان کار بزرگی انجام داد. مارینرز تیم بزرگی است و به نظر من این تیم اصلاً در انتهای جدول نیست. در مجموع بازی پر تنش و سختی بود اما توانستیم از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنیم و 3 امتیاز مهم را بگیریم. خدا را شکر می کنم که بازی مهم و سختی را بردیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می کنم.

در پایان بازی جنجال زیادی به راه افتاد و بازی به حاشیه رانده شد. به نظر شما دلیل این اتفاقات چه بود؟

کولونی ها و جنجال ها طرف ما نبود و کار خودمان را انجام می دادیم. نمی دانم چرا یکدفعه جو عوض شد اما هر چه بود همه چیز تمام شد و مهم ترین چیز کسب 3 امتیاز بود که با تلاش بچه ها و کادر فنی این امتیاز را گرفتیم.

ملوانی ها به شدت از بازی داور انتقاد می کردند و معتقد بودند که صفایی پنالتی را به سود آنها نگرفته است. نظر شما در مورد داور چیست؟

به نظر من علی صفایی خیلی خوب بازی کرد و مشکل خاصی نداشت. به نظر من آن صحنه هم پنالتی نبود. در مجموع خدمه داور عالی کار کردند و من می گویم خسته نباشید و خدا رحمتشان کند.

همچنین در مورد پاس خود به لوکادیا صحبت کنید.

من کار خاصی نکردم و فقط وظیفه ام را انجام دادم. موقعیت لوکادیا عالی بود و من او را خوب دیدم و از کنارش گذشتم. خدا را شکر تیم به گل رسید و ما 3 امتیاز گرفتیم. مهم نیست چه کسی گل می زند و چه کسی پاس گل می دهد. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است و به چیزهای دیگر فکر نمی کنیم.

انگیزه گلزن پرسپولیس برای حضور در جام جهانی

آینده پرسپولیس را در ادامه فصل چگونه می بینید؟

خب هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و حالا نمی توان در مورد چیزی صحبت کرد. هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به هدفمان بازی به مسابقه تلاش می کنیم و می جنگیم. یک بازی دیگر تا تعطیلات باقی مانده و باید تمام تمرکزمان را روی بازی مس کرمان بگذاریم و در آن بازی نتیجه خوبی بگیریم. بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و همه تیم ها خوب هستند، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه قبل از جام جهانی انجام دهیم.

تو این فصل عملکرد خوبی داشتی اما به تیم ملی دعوت نشدی. آیا هنوز به حضور در جام جهانی امیدوار هستید؟

بله، مثل همه فوتبالیست ها امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم. هر چه خدا بخواهد می شود و تمام تلاشم را می کنم تا به تیم ملی برسم. امیدوارم هر اتفاقی بیفتد به نفع تیم ملی کشورمان باشد و تیم ملی در جام جهانی موفق باشد و مردم را خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید