گفتگو با دو ایرانی با انگیزه در جام جهانی

گفتگو با دو ایرانی با انگیزه در جام جهانی

اکنون سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه ای با این دو انجام داده است که به شرح زیر است:

ابوالفضلی درباره حضورش در جام جهانی 2022 گفت: زمانی که داوری را شروع کردم، بزرگترین آرزوی من قضاوت جام جهانی بود و حضور در جمع کمک داوران جام جهانی 2022 خوشحال ترین اتفاق ممکن بود، چون به هدفم رسیدم. موفق شد.

وی در خصوص آمادگی خود برای جام جهانی نیز گفت: مهم این است که آمادگی خود را حفظ کنم. در عین حال باید انرژی ام را بالا نگه دارم و مثبت بمانم. خانواده ام بهترین شرایط را برای آمادگی مناسب من برای داشتن یک قهرمانی موفق جهانی فراهم می کنند.

کمک داور فوتبال ایران به داوران جوان توصیه کرد و گفت: به داوران جوان توصیه می کنم جدی تمرین کنند، سخت کوش باشند و ذهن خود را برای حوادث غیرمترقبه آماده کنند. بیش از همه امیدوارم یک تیم آسیایی به فینال جام جهانی راه پیدا کند. اما اگر این اتفاق نیفتد، امیدوارم یک داور آسیایی این دیدار را قضاوت کند.

محمدرضا منصوری در خصوص آمادگی داوران آسیایی برای حضور در جام جهانی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا دوره ها و برنامه های زیادی را تدارک دیده است و تعهد به استفاده از بهترین امکانات برای کسب بهترین مهارت ها دلیل موفقیت تیم ماست. . برنامه های AFC کمک زیادی به ما کرده است. به خصوص از طریق فرصتی که در مسابقات پرفشار و سطح بالا به ما داد. در طول مسابقات بین بازی ها کلاس هایی برگزار می شود و این بهترین زمان برای مطالعه است.

دیدگاهتان را بنویسید