اهدای 1000 متر زمین ارزشمند ایران به مهاجم جوان سلمان رشدی!

اهدای 1000 متر زمین ارزشمند ایران به مهاجم جوان سلمان رشدی!

رئیس دبیرخانه شبکه مردمی فتوای حضرت امام خمینی (ره) درباره اعدام سلمان رشدی از اقدامات این جوان آمریکایی برای اجرای حکم امام قدردانی کرد و گفت: در قدردانی از این اقدام شجاعانه، حدود هزار متر مربع با ارزش و زمین حاصلخیز کشاورزی توسط مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ حسین زارعی طی مراسمی ویژه به ایشان یا نماینده قانونی ایشان تحویل داده می شود.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی، رئیس دبیرخانه شبکه مردمی اجرای فتوای امام خمینی (ره) درباره اعدام سلمان رشدی در همایش دائمی فتوا گفت: از اقدام شجاعانه این جوان آمریکایی صمیمانه تشکر می کنیم. حکومت تاریخی امام راحل.» اینکه با این عمل یکی از چشمان سلمان رشدی را کور و یکی از دستان او را از کار انداخت، مسلمانان را خشنود کرد.

وی تصریح کرد: اگرچه سلمان رشدی مردگان متحرکی بیش نیست، اما در این راستا برای ارج نهادن به این اقدام شجاعانه، حدود هزار متر مربع زمین کشاورزی با ارزش و حاصلخیز اهدایی مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ حسین زارعی اهدا می شود. طی مراسمی خاص به وی یا نماینده قانونی وی ارائه شود.

زارعی ادامه داد: همچنین مقدار زمین باقی مانده در اختیار کسانی قرار می گیرد که این بذر فساد را درک کنند.

وی تصریح کرد: معتقدیم این تصمیم در هر شرایطی باید اجرایی شود و از تمام توان خود برای اجرای این تصمیم تاریخی امام استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید