اهدا 80 بسته لبخند مادری به مادران نیازمند ایلامی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام اعلام کرد؛

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان ایلام از اهدای 80 بسته لبخند مادرانه به مادران سه فرزند به بالا و نیازمندان ایلامی با حمایت بنیاد 15 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان ایلام وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با حمایت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از 80 بسته لبخند مادر به مادران ایلامی دارای سه فرزند و بیشتر تحویل داده شده است. نیاز به حمایت، با هر بسته لبخند مومیایی شامل 40 مورد ضروری نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی برای هر نوزاد. و ارزش هر بسته بیش از 7 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه پس از دعوت برای ثبت نام خانواده های دارای سه قلو و بیشتر در سامانه «ایران جوان»، فرآیند اهدای بسته های لبخند به مادر این خانواده ها به ویژه در مناطق محروم و روستایی انجام می شود، افزود: : خانواده های دارای سه قلو و تعداد بیشتر فرزند می توانند استفاده کنند. حامیان بنیاد 15 خرداد با سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.1542.ir تماس گرفته و ثبت نام کنند.

زارع تصریح کرد: کمپین ملی «ایران جوان» مطابق با مأموریت های بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در موضوع جوانان جمعیت و با هدف حمایت از خانواده های سه قلو و بیشتر طراحی شده است. .

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان ائمه اطهار (ره) استان ایلام افزود: در برخی موارد مادران عزیز ایلام از حمایت های رزق و روزی و پروتئینی برخوردار شده اند.



آیا این خبر مفید بود؟