اولتیماتوم از بورس برای ایران خودرو

اولتیماتوم از بورس برای ایران خودرو

رئیس اداره نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص عرضه محصولات ایران خودرو به بورس کالا از مدیرعامل این شرکت خودروسازی خواست تا گزارش جامعی از طرح عرضه خودرو ارائه کند.

ناظر سازمان بورس و اوراق بهادار درخواست گزارشی از مدیرعامل ایران خودرو برای ارائه گزارش کامل از تحویل عادی خودرو تا پایان سال جاری کرده است.

در حالی که مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای خطاب به مدیرعامل بورس کالای ایران خواستار لغو عرضه آتی این شرکت به تعداد 5000 دستگاه خودروی دناپلاس شد، ناظر مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس درخواست تحویل منظم خودروها را داد. تا پایان سال.

دیروز مهدی خطیبی در نامه ای خطاب به حامد سلطانی نژاد (رئیس بورس کالای ایران) خواستار لغو تحویل آتی دناپلاس شد و تاکید کرد که با توجه به نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت، لطفا هماهنگی لازم را انجام دهید. اطلاعیه تحویل 5000 دستگاه خودروی دستی دناپلاس که قبلا بود. جهت انتشار در روز یکشنبه مورخ 25/10/1301 در سامانه این شرکت قرار گرفته است، باید ابطال و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد. اما امروز ولی الله جعفری، رئیس مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس در نامه ای خطاب به مهدی خطبیبی تاکید کرد که این شرکت باید برنامه تحویل هفتگی منظم خود را برای محصولات پذیرفته شده در بورس کالای ایران تا پایان سال جاری منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید