اولتیماتوم به یحیی گل محمدی

اولتیماتوم به یحیی گل محمدی

شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل هواداران شایعاتی را در فضای مجازی ایجاد کرد که باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی اولتیماتوم داده است اما این خبر دور از واقعیت است و همه اعضای هیئت مدیره از سرمربی این تیم حمایت کرده اند. این همان رفتاری است که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در هفته های گذشته نسبت به ریکاردو ساپینتو داشتند.

پس از دو باخت متوالی استقلال مقابل تراکتور و سپاهان در لیگ برتر و فاصله 8 امتیازی آبی ها با بالای جدول، جایگاه ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال متزلزل شد اما علی فتح الله زاده و تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال. به طور جدی از سرمربی پرتغالی حمایت می کند، جایی که استقلال هم اکنون با پرسپولیس برابر است و تنها 3 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد.

پرسپولیس حالا می خواهد همان رفتاری که استقلال با ریکاردو ساپینتو داشت با یحیی داشته باشد. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به درستی معتقدند باید در این روزهای سخت از یحیی گل محمدی حمایت کنند. او (یحیی گل محمدی) در روزهایی که تیم خوب بازی می کند و می برد نیازی به حمایت ندارد، اما چرا در این روزها؟ چرا که پرسپولیس با دو شکست مقابل فولدا و هوادار و همچنین یک تساوی مقابل آلومینیوم اراک 8 امتیازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید